Gtamama Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Hej, jag behöver hjälp med james bond spelet everything or nothing... Jag är på uppdraget En bedragad skönhet (New orleans) och jag fattar inte hur man ska kunna komma längre än en meter, jag har dödat alla som är i det första rummet men sen säger han att man ska ta Q-linan men man kan inte sätta fast den någonstans...Snälla hjälp mig den som kan :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 (redigerad) http://www.gamefaqs.com/console/ps2/game/36785.html sorgset att du inte kände till den sidan innan Redigerad 1 juli, 2004 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 1 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 det gjorde jag , men det var nått fel i mitt spel så jag kunde inte göra det som stod där , fast jag klarade det ändå haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Haha jo det var nog fel i ditt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 2 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Haha jo det var nog fel i ditt spel. mm, faktiskt , okej jag kanske överdrev lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts