BTBoresund Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Ja har letat väldigt hårt efter typ någon supporter site, men det finns väldigt få av dom, i alla fall ingen riktigt bra. Så det är ett tips att göra de om någon är intresserad, eller så kan vi som är intresserade av spelet här på forumet kanske göra en i hop, Hultan kanske också skulle vara intresserad, ja vet inte men i fall han är de så skulle han ju han kanske kunna stå för hemsidan. Bara ett förslag alltså, då ja tror att detta spel kommer att bli riktigt stort när det kommer till PC. Jag funderar själv på en hemsida till spelet men det är ju inte kul å göra allt jobb själv. www.DriverSajten.com kanske ja vet inte men kom gärna med förslag! Jag har verkligen blivit hel förelskad i detta spel, som ja har köpt till X-box med bäst grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Jag e på! Har inte lirat spelet, har bara PC... men kan gärna supporta med design, texter, korekturläsning, design... vore skoj! Jag är bra på det med Har du nån lista, ska jag skicka ett mail med referenser? Du kan ju kontakta mig, bra idee! MVH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 gå in på www.driv3r.net eller .com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Den officiela Driver 3 sidan uppdateras så jävla långsamt. Alla bilar finns inte med ens trots att spelet kom ut innan sommaren. Näe skärpning på den punkten av dom som ansvarar för sidan å spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts