Tidusover Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 De va i ett uppdrag i Nice när man skulle köra in bilar i en lastbil som åkte. Vet någon ifall de går och öppna dörrarna bak på en lastbil som man kan välja i take a ride? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 De va i ett uppdrag i Nice när man skulle köra in bilar i en lastbil som åkte. Vet någon ifall de går och öppna dörrarna bak på en lastbil som man kan välja i take a ride? jag har testat alla knappar men det går inte... Tror jag :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
morgan Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 kan man köra lastbil me släp i freeride??? var isåfall hittar ja de?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 om du väljer lastbilen i "take a ride", så precis där man startar (lite bakom) står ett släp som du kan koppla på ........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 om du väljer lastbilen i "take a ride", så precis där man startar (lite bakom) står ett släp som du kan koppla på ........ Fint namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
morgan Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 vilken bana? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 alla banor funkar det på men du har inte lastbilen med på listan från början du måste göra på Driving Games jag gjorde några där så fick jag dom i listan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 alla banor funkar det på men du har inte lastbilen med på listan från början du måste göra på Driving Games jag gjorde några där så fick jag dom i listan Va?! jag tror att jag hadde lastbilen från börgan de nkanske e vad jag inbillar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts