Griimn Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 hörde att Don Salvatore Leone skulle vara med igen... men hur då ja spränge hans bil 20 gånger me bazooka, överlevde han eller? dessutom borde ju gubben vid de här laget vara senil och sitta i rullstol, hehe tänk bara på hur gammal han var i gtaIII Kommer spelet vara byggt på öar igen eller? isåfall blir ja inte glad alls dessutom tycker jag att de börjar bli mer och mer som ett kriminellt the sims alltså, äta, klippa sej, gymma snart måste man väl bygga sin hus också... tyvärr men driver3 kommer vara bättre om >>inte<< san andreas har multiplayer hoppas att monster truck buggyn. jesus bussen och superbike kommer! hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 (redigerad) Gta3 utspelar sig senare än Gta:Sa Redigerad 1 juli, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Hur kan du dömma spelen när vi knappt vet något om SA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 1 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 ok de var de ja tyckte var lite mysko... ja dömmer för ja vet att de inte kommer va nå kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 ok de var de ja tyckte var lite mysko... ja dömmer för ja vet att de inte kommer va nå kul hur vet du det , nästan alla här tror att spelet kommer att bli bra, vilket jag också gör, så om du slänga skit på spelet så gör det någon annanstans för här på gtasajten gillar vi GTA serien!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 GTA III utspelar sig i nutid, runt 2000 talet och GTA SA utspelar sig i tidigt 90-tal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 gör det har för mig gta 3 - 90 gta vice city-80 gta sa - tror 70 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 gör det har för mig gta 3 - 90 gta vice city-80 gta sa - tror 70 nej.. III= 2000-talet Vice= 1986 SA=tidigt 90-tal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 nej.. III= 2000-talet Vice= 1986 SA=tidigt 90-tal w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 ja ha jag har bara vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 hur vet du det , nästan alla här tror att spelet kommer att bli bra, vilket jag också gör, så om du slänga skit på spelet så gör det någon annanstans för här på gtasajten gillar vi GTA serien!!! Alla behöver väl inte hylla SA för dess nya uppfinningsrikedom? Jag tex gillar inte funktionerna äta, klippa sig, gymma osv...tycker det börjar bli lite för mycket...ehh...inte GTA över det hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 visst funnylin spelet kommer bli som en tamagotchi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 visst funnylin spelet kommer bli som en tamagotchi haha fick en rolig tanke tänk om det kom en GTA tamagochi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 visst funnylin spelet kommer bli som en tamagotchi Haha du måste vara den enda i hela världen somvet hur det stavas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 visst funnylin spelet kommer bli som en tamagotchi I'm a tamagutchi forever, ever, ever... Ähh...j*vla skit...hur gick den där sången? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 LoL, Kunde dom sjunga på den där lilla apparaten?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 haha fick en rolig tanke tänk om det kom en GTA tamagochi hahahaha lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 nej.. III= 2000-talet Vice= 1986 SA=tidigt 90-tal GTA 3 = 2001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 GTA 3 = 2001 Ja, 2000 talet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Ja, 2000 talet w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts