Add3 Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 (redigerad) mjo hur många? Redigerad 1 juli, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidusover Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Tre Miami, Nice och Istanbul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Hur stora är städerna da? I jämförelse till Mafia å Vice City? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 VA? kan man vara i Istanbul också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 VA? kan man vara i Istanbul också? ja, men den är låst i börgan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 (redigerad) Jag törs inte säga hur stora man kan säga att dom är men om du tänker dig vice city som miami sen känns det som nice är lite mindre och istanbull är nått mitt i.. Redigerad 7 augusti, 2004 av Richard_I Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Jag törs inte säga hur stora man kan säga att dom är men om du tänker dig vice city som miami sen känns det som nice är lite mindre och istanbull är nått mitt i.. Städerna är större än VC . Miami banan är nog lika stor som VC men Nice och Istanbul är mycke större Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Jo du har nog rätt! Men det finns mer att göra i vice city Men jag tycker att nice är minst ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 wörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 nice är gansk astort ändå.. men ja tror att istanbul är störst och nice är roligast... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts