R2D2 Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Jag skiter fullständigt i vad ni tycker, PS2 versionerna är bra, så det så! De är bättre på PC, men de är inte dåliga på PlayStation2! Bra sagt! Ska köpa till PS2, till PC vet jag inte om jag letar i buskar eller köper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 man köper ju för: - Att stödja R* - Man får originalförpackningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 jag ska köpa det till XBOX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 (redigerad) Vote:Absolut! Klart man köper med en gång! Jag köpte ps2 lite för att SA skulle komma på det såklart jag ska köpa till PC också Redigerad 5 juli, 2004 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 :'( Vote: väntar men det kommer bli en låååång väntan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts