JohnnyH87 Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Jag ska få ett PlayStation2 i födelsedagspresent 20:e juli, så jag köper det så fort det släpps! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Jag väntar! Jag har pengar att köpa ps2 men det är skönare till dator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 köper ett Ps2 för spelet.. så vi får hoppas på att det är bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Klart man köper GTA: San Andreas till PS2! Man har ju allt i just den grenen .. GTA III, GTA: Vice City, The Getaway, True Crime: Streets of L.A och Driver 3 ! Fast kommer ändå att fixa det till PC sen när det kommer ut ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bluto Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 PS2 all the way. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 PC man... its like better man... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Jag köper det till Ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 ps2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 PC man... its like better man... Lätt att man köper det till PS2 INTE dator.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Ska boka från GTAsajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 1 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Klart man köper GTA: San Andreas till PS2! Man har ju allt i just den grenen .. GTA III, GTA: Vice City, The Getaway, True Crime: Streets of L.A och Driver 3 ! Fast kommer ändå att fixa det till PC sen när det kommer ut ändå.. Glöm inte The Simpsons Hit `N Run, det är i samma kategori! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Ska boka från GTAsajten. -||- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Väntar tills PC-versionen släpps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 väntar till pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Håller me Gurgel & Arvid vämtar till PC fär ps2 är alltid sämst + att handkontrolerna är skit man kan inte ens lägga in soundtracks vilket man kan till x-box men man kan varken modda till x-box eller ps2 så just därför köper man det till pc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 köper till PS2.... om det blir bra multiplayer till PC köper jag till PC oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Nej jag vänntar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Tänk er som inte har bra datorer? Synd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 köper till PS2.... om det blir bra multiplayer till PC köper jag till PC oxå Vadå blir det bra? Det ska inte vara multiplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Väntar till PC, jag köper inte ett ps2 bara för att få spela ett spel, och sen låta det ligga och samla damm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts