ERROLS TRUMMA Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Jag har bara hittat 2 på Nice,1 på miami och en på istanbull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 1 i nice och 1 i miami ingen i istanbull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 2 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Nu har ja hittat 2 i istanbull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krippa Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 får man nåt nät man dödta alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krippa Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 heheh stava fel. får man nåt när man dödat alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Använd istället för att posta ett nytt inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krippa Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Jag har bara hittat 1 på Nice,3 på miami och ingen istanbull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Alla på miami! Det är bara att fråga vart dom är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheetox Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 heheh stava fel. får man nåt när man dödat alla? Man får olika minispel eller specialegenskaper. I Miami får man 18-wheeler anarchy mode, som går ut på att man blir jagad av turboladdade lastbilar som körs av Timmy's. I Nice får man Fugitive mode. Det innebär att alla fotgängare har en pistol och skjuter mot dig. I Istanbul får man Infinite Mass mode. Då blir ens bil helt omöjlig att kvadda och om man kör in i någon annan bil riktigt snabbt så flyger den väldigt långt bort. Själv har jag hittat alla i alla städer. Man måste gå till ett ställe (armoury) för att starta alla grejerna, så de finns inte i huvudmenyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 (redigerad) Asså hur hittar man Timmy Vermicelli gubbarna? Och var nånstans? Och kan nån visa var man hittar go-karten. EDIT:Glöm de jag skrev jag hittade en karta. Redigerad 20 oktober, 2004 av color Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte.90 Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 jag har hittat och dödat alla i hela spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tysk tvätt svamp Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 ja men i nice ska man göra ett motorcykel uppdrag typ hur fan klarar man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheetox Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 ja men i nice ska man göra ett motorcykel uppdrag typ hur fan klarar man det??? Jag förstår inte vad det har med denna topicen att göra, men iallafall, vilken menar du? Det finns två olika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Jag har hittat 8-9 gömda gubbar (har inte spelat det på länge så jag har glömt hur många) i Nice. Nån som vet vad som händer när man hittat alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheetox Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Jag har hittat 8-9 gömda gubbar (har inte spelat det på länge så jag har glömt hur många) i Nice. Nån som vet vad som händer när man hittat alla? Jag har skrivit det några rader upp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Jag tog hjälp av kartor för att hitta dom. Har dödat alla i Miami och Nice. Om jag ska vara ärlig så suger ju "belöningarna" man får för att döda dom. Kul att bli jagad av en helt overkligt snabb lastbil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dobermannen Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 2 st har jag hittat, men jag bytte bort spelet efter ungefär en vecka efter jag köpte det. Det suger när man går utanför bilen på PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Kan nån ge mig en timmy-karta över alla timmysar i alla städerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Kan nån ge mig en timmy-karta över alla timmysar i alla städerna? Sök på google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Så, jag har hittat hela bunten i alla städerna nice belöningen suger hårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts