Upson Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Någon , Arman tror jag, nämnde att han hoppades att polisbilarna i de olika städerna skulle se olika ut. Han har rätt om den genomgående svart och vita färgen i de tre olika bilarna dessutom... (Vet ej vilket år bilderna är tagna) LAPDs bil SFPDs bil LVMPDs bil Olika är dem, inte extremt men olika i alla fall. Dessutom har de antagligen lite olika prestanda även om de troligen är packade med samma motor, utrustning mm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 3 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Dom där är ju fotograferade på riktigt din gök, eller var det de du menade?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Han mena ju att det borde va olika polisbilar i de olika städerna för att det e det i värkligheten Jag tror i alla fall inte att det kommer va olika polisbilar för de på rockstar e för lata. Vet nån i fall det va olika polisbilar i gta 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 3 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Han mena ju att det borde va olika polisbilar i de olika städerna för att det e det i värkligheten Jag tror i alla fall inte att det kommer va olika polisbilar för de på rockstar e för lata. Vet nån i fall det va olika polisbilar i gta 3 Det där med polispilar i 3 filurer skrev jag din sallads blomma!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts