ERROLS TRUMMA Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Det borde vara en model i varje stad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Jag har redan tänkt på det, det skulle vara verkligare om det var så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Tänk alla Poliser är likadana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Tror ni att om man är efterlyst i en stad, är man då efterlyst i de andra emd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Man har ju sett att det ska stå typ LSPD på bilarna,motorcyklarna och helikoptrarna i Los Santos, men sen om det är en annan modell på fordonen i de andra städerna får vi se.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Kalifornia har likadana polisbilar när det gäller den svartvita färgen. Men jag hoppas att modellerna inte ser likadana ut...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 2 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Och inte själva poliserna dom ser ju typ ut som majonäs flingor i teskedssås! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Hoppas det inte bara blir neger-poliser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Hoppas det inte bara blir neger-poliser. Bitch ass muther fucker jävla rasist bög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Kalifornia har likadana polisbilar när det gäller den svartvita färgen. Men jag hoppas att modellerna inte ser likadana ut...! Las Vegas ligger iofs i Nevada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Las Vegas ligger iofs i Nevada. Jag vet. Rockstar har väl antagligen valt med Las Venturra för att det är en "inspirationsrik" stad nära Kalifornien... Vilken stad skulle de annars ta? San Diego eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 (redigerad) Jag vet. Rockstar har väl antagligen valt med Las Venturra för att det är en "inspirationsrik" stad nära Kalifornien... Vilken stad skulle de annars ta? San Diego eller? Nej varför måste dom ta en annan stad? Jag tänkte att dom kanske har anorlunda bilar i Las Venturra. Redigerad 2 juli, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Nej varför måste dom ta en annan stad? Jag tänkte att dom kanske har anorlunda bilar i Las Venturra. Kanske det, men Las Vegas är inte så långt bort från Kalifornien. Rockstar kanske räknar Las Venturra som en stad i den delstaten... Men man vet aldrig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Bitch ass muther fucker jävla rasist bög. Jag är inte rasist för det. I VC tycker jag det är störande med bara vitingar till poliser. Jag hatar att dom ska se likadana ut hela tiden. det räcker med samma kläder. och en sak till JAG ÄLSKAR NEGERBOLLAR och J-A-G Ä-R I-N-T-E R-A-S-I-S-T. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Jag är inte rasist för det. I VC tycker jag det är störande med bara vitingar till poliser. Jag hatar att dom ska se likadana ut hela tiden. det räcker med samma kläder. och en sak till JAG ÄLSKAR NEGERBOLLAR och J-A-G Ä-R I-N-T-E R-A-S-I-S-T. jag tror han skojjade annars e det konstigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vice Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Bitch ass muther fucker jävla rasist bög. wazzup nigga!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 wazzup nigga!!! Börjar bli lite spam i denna topic.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 3 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Vilken färg bordde dom vara kanske grön gula eller brandgula vad skulle passa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 håller med .... Mycket verkligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Jag vet. Rockstar har väl antagligen valt med Las Venturra för att det är en "inspirationsrik" stad nära Kalifornien... Vilken stad skulle de annars ta? San Diego eller? Allt ligger fan nära kalifornien, kalifornien är nästan lika stort som sverige.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts