WiboO Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Jag fick min VCmanual på tyska och min kusin berättade för mig att hans polare hade köpt GTA III på släppningsdagen och hans manual hade också varit på tyska :S tror ni att SA:s manual kommer att vara tyska också i de första exemplaren på SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Nej, på min står de på Engelska. Köpte dem på Realse(???)dagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 1 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 okej :S konstigt, men jag hoppas det blir på engelska för min VC manual fattar jag ingenting om, och eftersom SA är så HIMLA mycket större så vill jag gärna kunna få en "knuff i baken" så jag kan komma i gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Du kan få nåt annat i baken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Du kan få nåt annat i baken Jag får hoppas att du menar vad jag vill att du ska mena... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Jag får hoppas att du menar vad jag vill att du ska mena... Javisst menar jag en svensk manual! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Jo... de första exemplaren kom med en tysk manual. Har också en sådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 jag köpte det på realese (stavning?) och jag fick manualen på tyska, men dagen efter gick jag till affären och bytte till mig en engelsk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 1 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Gtamamma så då är det bäst att gå till affären då dagen efter releasedagen? GTA3 freak nog vet jag att g-punkten sitter i analen men jag vill helst inte ha en svensk gta sa manual där tack ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Bara att göra som för VC.. Fick min manual på tyska.. Skickade ett mail till hmm.. nånstans.. och fick en engelsk manual dagen efter i brevlådan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Gtamamma så då är det bäst att gå till affären då dagen efter releasedagen? mmm, det är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 (redigerad) Jag hoppas iallafall att jag får en engelsk manual, fasst jag kan tyska, så det blir inget problem. Redigerad 1 juli, 2004 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 2 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Bara att göra som för VC.. Fick min manual på tyska.. Skickade ett mail till hmm.. nånstans.. och fick en engelsk manual dagen efter i brevlådan.. kan du ta reda på mailadressen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts