Stuaswift Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 visst e dom poliserna lika smarta som poliserna i Vice city! brukar ni kolla på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Nej, brukar inte kolla på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 (redigerad) Nej jag har aldrig sett det Panimala: Tycker du inte att dom är lika smarta som poliserna i Vice City? Redigerad 1 juli, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 såg det ikväl.. suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 hahaha dom äger jue! den där weiti eller vad hon heter.. Inbrottstjuv: JAG GER UPP JAG GER UPP! Weiti: Jag har honom jag har honom! PANG Weiti: Jag träffade han weii Weiti: USA! USA! haha älskar när hon sa: Sure i go blow my head of you guys won't care Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 jag förstår inte det roliga med det programet... lite töntigt tycker jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 dom liknar lite poliserna i vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Reno 911! som det heter egentligen med ett ( ! ) efter är nog det bästa programet som finns... Bäst är när de åker in i baken på bilen och polisen ber om förlåtelse och föraren springer iväg, så hittar de Maja (marijuana) i bagaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 precis Karatemorfar lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Aldrig sett.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Nej jag har aldrig sett det Panimala: Tycker du inte att dom är lika smarta som poliserna i Vice City? Vet inte, har aldrig sett det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Reno 911 är det sämsta på TV just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 aldrig sett s****n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 aldrig sett s****n Då ska du inte säga att det är skit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Hur kan du tyda vad han har skrivit och vad står det? Hata censur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 har aldrig sett eller hört talas om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Hur kan du tyda vad han har skrivit och vad står det? Hata censur! Det står S K I T E N . . . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Hata censur! Lär dig censuriska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 3 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Lär dig censuriska nej censuriska e så *censur* jobbigt ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts