Onte Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Tyckte att det behövdes en topic för roliga historier... skriv in lite skit här.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 1 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Historia 1. Hos frisören: -Ska jag kamma bena? - Nej, det behövs inte, jag har inte så mycket hår där. -------------------------------------------------------------------------------- Historia 2. - Varför ramlar de där ungarna hela tiden? - De är ju trillingar! -------------------------------------------------------------------------------- Historia 3. - Nå Pelle, hur många krig förde Karl XII? - Fem - Räkna upp dem! - 1, 2, 3, 4 och 5! -------------------------------------------------------------------------------- Historia 4. - Vad gör du i skåpet Per? - Jag leker periskåp. -------------------------------------------------------------------------------- Historia 5. Fakiren är på promenad med sin son. Plötsligt råkar pojken trampa på en spik. Pappan blir arg och fräser: - Det är konstigt med dig att du alltid ska tänka på nöjen. -------------------------------------------------------------------------------- Historia 6. - Goddag, jag skulle vilja ha en slips som matchar min ögonfärg. - Jag är ledsen min herre, men vi har ingenting i blodsprängt för närvarande. -------------------------------------------------------------------------------- Historia 7. - Jag har varit i Jemen. - Nämen? - Jomen! -------------------------------------------------------------------------------- Historia 8. Läraren: Kan du böja adjektivet "äcklig", Olle? Olle: Äcklig, kålsoppa, lever. -------------------------------------------------------------------------------- Historia 9. - Det var en liten biff? - Ja, men herrn kommer bli förvånad över hur lång tid det tar att äta upp den. -------------------------------------------------------------------------------- Historia 10. - Hovmästaren! Den här maten är kall, luktar ruttet, ser äcklig ut, och är bränd! - Någonting annat? - Ja, portionerna är för små Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 -vet du vad man hittar om man söker efter en likadan tråd? -nej. -en likadan tråd ! (basserad på en sann historia) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 -vet du vad man hittar om man söker efter en likadan tråd? -nej. -en likadan tråd ! (basserad på en sann historia) Måttligt roligt..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Måttligt roligt..... Det var fan kul. Bara för att du är sur på kebab så behöver du inte anmärka på allt. Sluta kolla här liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 inget dumt mot dig Onte kunde inte bara låta bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Gillar din sign kebab.. Hur mycket ska man annars hälla i ett glas om inte ett glas.. Lite felskrivet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 (redigerad) Gillar din sign kebab.. Hur mycket ska man annars hälla i ett glas om inte ett glas.. Lite felskrivet eller? ooops edit: no longer stavfel Redigerad 1 juli, 2004 av KebabRulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Kvinnan: Du gifter dig med mig bara för att jag har ärvt pengar från min faster Mannen: Nej, det ska du vet, jag skit väl vad pengarna kommer ifrån, håller väl inte hög klass men, alltid ett leènde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 -vet du vad man hittar om man söker efter en likadan tråd? -nej. -en likadan tråd ! (basserad på en sann historia) Du har humor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 gammal men bra:det var en gong två tomater som skule gå över ett övergongstelle.Då komen bil och körde på den ena då sa den andra:kom nu ketchup så går vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Inte för att vara taskig men du stavar förjävligt! Two apples are sitting in the oven.. One apple turns to the other and says, "Is it hot in here?" The other apples turns and screams "HOLY SHIT!!! A TALKING APPLE!!!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts