MiRRe Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 dom flesta moddarna från gtamods finns på äldre mod hemsidor som andra gjort men som folk sedan laddat ner o lagt in sj ju...e det fler än jag som lagt märke till d? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 (redigerad) LOL? Det står skapare, hemsida till skapare ovanför. Dom flesta frågar om dom kan lägga upp andras moddar. Redigerad 2 juli, 2004 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 1 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 joooo men jag vet osse vissa som sajjer att dom gjort dem när andra gjort dem om du inte fattade det så menade jag så öh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 man får lägga in andras moddar deal with it om någon annan har ljugit man får ju iaf en bra mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Hörr inte denna topic hemma i moddning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts