Kalan Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Jag undrar vilket är True Crime: Streets of LA och Driver3 som är bäst (till PC)? Vilket... har snyggast grafik? har roligast uppdrag? har skönast känsla? har högsta realismen? är tuffast? är mest omväxlande? är längst? är svårast? kommentera gärna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 DRAJJVER tre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 (redigerad) Driv3r är MYCKET bättre än true crime! Redigerad 1 juli, 2004 av knasn00b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 driver 3 ofcourse! Är ju ingen känsla i true crime Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Båda suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 DRIV3R! klarade ut TR på på 2 dar och lämnade till baks det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 okej, Driv3r är bättre än True Crime, men är Driv3r bra da? har sett en hel del trailers, och det ser snyggt ut, men enormt "plastigt" eller "billigt" ut när man springer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Hahha, driv3r har ju ens inte kommit till pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Hahha, driv3r har ju ens inte kommit till pc näe, det släpps väll i September? men det visste jag inte när jag skapade Pollen, då trodde jag att det hade släppts 21 Juni i år... för jag läste det i PC Gamer som jag fick idag (jag prenumererar)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Driver3 så klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 True crime: streets of LA har bara spelat det s¨å Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Hahha, driv3r har ju ens inte kommit till pc ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 De står PC längst upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 vote:Driver 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 förar3n är väl roligast. true är väl sådär. när man klarat ut det så finns det inget mer att göra i det. tyvärr har jag aldrig spelat förar3n. men jag ska köpa skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 har inte kört nåt av dom på PC Vote: Null Vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts