Cool_lemon Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Jo det är så här att jag har laddat hem "New Vice City 2004". Jag har installerat det och börjat spela, sen sparar jag och stänger av. Nästa gång jag ska spela så går det inte å gå in på sparningen. Så jag måste börja från början(inte precis kul). :'( Hjälp mig snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Sparade du över ett gammalt sparat spel? isf, Spara ett nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Eftersom det är kodat i main.scm kan man inte spara i såna moddar... iaf inte vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 De följer med en savefil, 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Jag kan spara, vad jag däremot va tvungen att göra var att starta ett nytt spel när jag installerat modden. Om jag inte använde något av saven som hängde med i en mapp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts