Add3 Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 (redigerad) Ibland när jag chattar med nån så kommer det in andra i konversationen utan att nån har lagt in dom.. då skriver dom alltid runt 3 brev sen är dom försvinner dom.. helt cp.. ( altså ingen jag har på listan ) det brukar vara spanjorer osov.. vet att ni inte fattar men jag ska visa en screenshot när jag stöter på det igen.. Har nån varit med om liknande? Redigerad 30 juni, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Nej aldrig, fan va ballt! Det är nån som vet var din brevlåda bor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 jag brukar ha ett problem att il.com läggs till i slutet av meningarna jag skriver. till exempel: Jag var på stan idagil.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 30 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 (redigerad) Nej aldrig, fan va ballt! Det är nån som vet var din brevlåda bor Haha men det är bara på den här datorn.. på syrrans är det inte så.. va fan kan det vara? Edit: hur kan dom veta det? Dom verkar itne se mig.. sen är det olika hela tiden.. Redigerad 30 juni, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Haha men det är bara på den här datorn.. på syrrans är det inte så.. va fan kan det vara? Scannat med adaware? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 30 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 mjo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Lite magstark att använda sepe som ett skällsord efter den här tråden, hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 eee lite konstigt är det (kan du spanska ?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Hmmm.. jag har läst det i fyra år, det enda jag kan hitta son har med 'sepe' att göra är sepelio, som betyder begravning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 cp isona fal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Jag fattar noll, och vad spelar det för nån roll om det skulle betyda nåt på spanska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 okok sorry att jag använde ordet Cp men msn messenger verkar vara lite handikappad ibland.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 håleme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 (redigerad) Det är snarare nån som har netbussat dig eller nåt, jag har aldrig problem med msg. Och för mig får du gärna använda cp, det har jag inget emot. Redigerad 1 juli, 2004 av EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Aja men jag vet nämligen många som har strul med Msn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Min polare hade samma problem .. Det var en tysk som spammade "Schaisse" (lr hur det stavas) till han medans ja skrev så det blev typ "ska vi spela pcw schaisse?" ääh .. Har du telia? För han hade också telia. Opps .. Gammalt svar men .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 hehe ja jag har telia men problemet är löst nu genom att jag inte kommer in på msn... ( :'() Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 ibland så när man chattar så står det man kan skrivit något till nån: "medleandes kom inte fram" så får man skriva om det men det är typ 1inlägg av 1000 som det händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 LOL, det är inget fel på datorn, det är den som du chattar med som jävlas! Om du klickar på Åtgärder i Windows Messenger (jag antar att det heter samma sak i MSN messenger) och sedan väljer Bjud in en person till den här konversationen så förstår du vad jag menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 8 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 det är inte det.. ingen lägger till personen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts