Jacker Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Jag har hittat alla i Miami och Nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 samma här Men jag undrar när jag har stängt av mitt Ps2 så finns dom inte längre att välja i Free Ride, Ska det va så?? om nu inte kan någon säga varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Man måste spara. Kör bara nåt enkelt uppdrag i "Replay Mission" så sparas spelet (Inget data kommer att skrivas över eller så, även om det sparas). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Alla för ja fuskar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Nu har jag hittat två i Istanbul, så jag har bara en kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Jag undrar var man hittar roadster i istanbul fatta inte var den finn e det någon som vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Jag har hittat alla!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 kan ni säga vart dom finns i istanbull då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Jag undrar var man hittar roadster i istanbul fatta inte var den finn e det någon som vet Vilken menar du, finns väl ingen "Roadster"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Jo det va väl namnet på någon bil i Istanbull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Alla på Miami, 2 på nice, 1 på istanbull Så jag letar för fullt! Men så letar jag efter Timmy också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Kanske lite fusk, men här är kartor över städernas hemlighter. D.v.s Timmys, Secret Cars och Armories. Miami http://www.geocities.com/dearnhardtrulez/M...l?1088795381220 Nice: http://www.geocities.com/dearnhardtrulez/N...l?1088796323850 Istanbul: http://www.geocities.com/dearnhardtrulez/I...l?1088796592380 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Har dödat alla Timmys och funnit alla hemliga bilar plus många hemliga områden utan guider och fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Makker: jag undrar vad som händer när man dödat alla timmys händer det något eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Makker: jag undrar vad som händer när man dödat alla timmys händer det något eller Man blir typ jaggad av en lastbil full med timmisar tror jag Jag har hittat 3st special bilar :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 har hittat alla hemliga bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Jag har hittat Dolch Shrub eller vad den heter i Nice å så har jag hittat Go -Karten i Miami :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Oki det var kanska många en då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts