GTA3 freak Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Han ville ju ha det chassit.. Jo men det var ju inte ens inom hans gränser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 1 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Jag tycker att sunbeamen är snyggast, då behöver man inget jävla fönster heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Jag tycker att sunbeamen är snyggast, då behöver man inget jävla fönster heller Det behöver man inte annars heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Stellhell: Moderkortet du tog med där är ju för Socket A, inte Socket 754 GTA3 freak: AMD64 går att köra i Win32 också, bara att då funkar inte 64bit-läget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 GTA3 freak: AMD64 går att köra i Win32 också, bara att då funkar inte 64bit-läget. Jo såklart, men då känar man ju inget på att han en 64-bitars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 1 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Gå in på windows hemsida å läs, det går att ladda hem demot till det. sen kam man köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Gå in på windows hemsida å läs, det går att ladda hem demot till det. sen kam man köpa det Jaha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 (redigerad) någon som e lite pros som kan slänga ihop nått paket typ med 1 gig ram och tyo 3 ghz m.m ?? ska bara se hur mkt det blir ... För jag tänkte bygga ihop en ny dator innan jul skulle jag tro så jag samlar penga.. Och nått snyggt inte för dyrt chassi Inte så jävligt dyrt om de går också Ska typ kunna gå o spela bf2 o sånna spel edit: utan mus högtalare skärm musmatta.. edit ba undra e detta någulunde bra dator? Intel® Pentium® 4 Processor med HT teknologi (3.2 GHz, 1 MB cache, 800 MHz FSB) (+2 200 kr) 1024MB Dual Channel DDR (2X512MB DIMM) (+1 800 kr) 80GB IDE Hårddisk (7200RPM) (+380 kr) 128MB ATI Radeon 9800 Pro 8xAGP, dual monitor, TV-Out via S-Video och DVI (+1 830 kr) 48x/32x/48x/16x CD-RW/DVD-ROM combo-enhet Creative Labs Sound Blaster® Audigy™ 2 (Dell) digitalt ljudkort, PCI, Dolby Digital 5.1 och IEEE1394 (+990 kr) 15 766 kr Kanske e billigare på datorbutiken? Hämtad från dell? tog en dator och fixade till den lite? nått som ja fattas? Redigerad 1 juli, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 här har du mycket bättre och billigare: EPoX EP-8HDA3+ Moderkort för Socket 754 TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB CL2.5 Sony CD spelare IDE 52x (CDU-5211) TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB CL2.5 Sapphire Radeon X800PRO 256MB GDDR3 Samsung SpinPoint P80 120GB KA Flatkabel IDE ATA-66/100 Hårddisk Norman Internet Control, 1 år licens NN tillbehör Musmatta blå 4/6mm Støtsikker PC-eske SoftThinks Installation/Recovery Chenbro Gaming Box Black/Metallic Silver Sony Diskettstation 3,5" 1,44MB MPF-920 AMD Athlon 64 3200+ 2.2 GHz PC Utan OS, White Box PC För 12262.82 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Kära nån, INTE TWINMOS TILL A64! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Ta bättre minnen än dom där Twinmos t.ex dom här, dom har mycket bättre timings. Sen så presterar en Athlon64 3200+ bättre i spel än vad pentium 4 3,2ghz gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Räcker gott med vanliga Kingston minnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 (redigerad) tog bara de billigaste/default minnerna som de valde Aja...har också tänkt att bygga snart...så allt ni talar om kommer jag ha nytta av i framtiden Redigerad 2 juli, 2004 av Pain To ThE MaX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 (redigerad) Ta bättre minnen än dom där Twinmos t.ex dom här, dom har mycket bättre timings. Sen så presterar en Athlon64 3200+ bättre i spel än vad pentium 4 3,2ghz gör. du menar mig va? jao jag vet de de va bara de att de inte fanns någon annan... Edit: Undrar ere lätt och byta ut en prossesor? tex om jag har intel och köper en amd och ska byta? ere lätt att asså typ byta ut den då? Och någon som kan länka till någon billig amd? Asså bra ska den vara då Redigerad 2 juli, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Då lär du byta moderkort och processorfläkt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 (redigerad) Då lär du byta moderkort och processorfläkt också. alltså måste jag byta ut dom också eller?? inte så jävligt haj på detta som ni ser kanske edit: Asså de kanske inte e så lätt för en nybörjare? Redigerad 2 juli, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Om du inte ens visste att man behöver byta moderkort så borde du låta någon som kan bygga ihop det Finns dock en PC-byggarskola på http://www.64bits.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 (redigerad) Om du inte ens visste att man behöver byta moderkort så borde du låta någon som kan bygga ihop det Finns dock en PC-byggarskola på http://www.64bits.se/ Jao ja sa ju at ja va n00b Men då blire nog att köpa om inte min bror kanske kan.. Aja får höra med honom isf btw min 1000 post Redigerad 2 juli, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Räcker gott med vanliga Kingston minnen. Det beror ju på vilken prestanda du vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Oh, kanske 2-3% snabbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts