Arman Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Är det verkligen stor skillnad på gta3 grafiken och vice city (GTA3 PS2 alltså) Om Vice City nästan har likadan grafik-kvalité så kanske Vice City PC kommer!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 jag tror att det kommer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Jag är nästan helt säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 hultan: Ska du köpa det till pc sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Klart jag ska, man kan ju göra mod och sånt där! Btw, jag tror mods kommer få större genomslagskraft den här gången, vi har ju redan massor verktyg så teoretiskt sätt så borde vi kunna börja modda redan nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Baur Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 va finns det för häftiga mods till gta3? allt jag sett e typ nya halvfula amatör bilar, och skins med en röv på ansiktet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 va finns det för häftiga mods till gta3? allt jag sett e typ nya halvfula amatör bilar, och skins med en röv på ansiktet.. http://www.gta3mods.de Http://www.gta3.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Klart jag ska, man kan ju göra mod och sånt där! Btw, jag tror mods kommer få större genomslagskraft den här gången, vi har ju redan massor verktyg så teoretiskt sätt så borde vi kunna börja modda redan nu tänk om nån lyckas bygga in en del av liberty city i vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maxy Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 GTA VICE CITY KOMMER INTE TILL PC!!!! Det är bekräftat från Take2 att Vice City inte kommer till PC. Playstation 2 har rättigheterna för GTA några år framåt. Sorry PC users! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 (redigerad) GTA VICE CITY KOMMER INTE TILL PC!!!! Det är bekräftat från Take2 att Vice City inte kommer till PC. Playstation 2 har rättigheterna för GTA några år framåt. Sorry PC users! Det är det ingen som sagt. Dom har bara sagt att GTA: VC och kommande spel inte kommer släppas till någon annan konsoll än PS2. Eftersom PC inte är någon konsoll så gäller det inte då. Redigerad 11 november, 2002 av anders2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Det är det ingen som sagt. Dom har bara sagt att GTA: VC och kommande spel inte kommer släppas till någon annan konsoll än PS2. Eftersom PC inte är någon konsoll så gäller det inte då. hehe..det har du rätt i! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 GTA VICE CITY KOMMER INTE TILL PC!!!! Det är bekräftat från Take2 att Vice City inte kommer till PC. Playstation 2 har rättigheterna för GTA några år framåt. Sorry PC users! rättigheterna för konsoll ja. GTAIII kom ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Jag fattar inte varför alla tolkar det där fel... rent konkret så gäller kontraktet bara Xbox och Gamecube... PC är INTE någon konsol och GBA anses nog inte som en konkurrenskraftig konsol.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Hur blir det nu? hälften säger att det kommer till PC hälften säger att det inte kommer?? Jobbigt att vänta på nått som inte kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Hur blir det nu? hälften säger att det kommer till PC hälften säger att det inte kommer?? Jobbigt att vänta på nått som inte kommer Jag är 97% säker på att det kommer till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts