Wrath Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 (redigerad) jag körde ett av South Side Hoods telefonuppdrag för nån dag sen " Uzi Driver " det första... och det måste vara nånting väldigt konstigt för att det finns inga " Nines " dom lila så jag kan inte klara uppdraget. jag har kört det förut men samma sak händer hela tiden... så om någon som har kört det uppdraget och vet vad som är fel snälla säg det för jag kan inte komma längre :'( EDIT: kollade i gta3.img och .txden till den lila finns... Redigerad 30 juni, 2004 av Wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 verkar som det inte kan vara ett tillfälle då.. finns dom när du inte gör uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 30 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 nepp bara dom röda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 30 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 inte någon som vet :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 fan riktigt mysko.. börja spela på nån anna sparning och se om dom finns där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 30 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 fan riktigt mysko.. börja spela på nån anna sparning och se om dom finns där? alltså orka köra om 80%? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 alltså orka köra om 80%? sket du i att göra kenjis uppdrag? då kanske det kan bli så? eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 En polare råkade ut för samma bugg och han fick spela om från början. Testa att uppdatera till 1.1 med patchen som finns på GTAsajten, jag vet inte om det hjälper men det skadar inte att försöka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Ooh..det där lät inte roligt.. 80% och sen är det bara stopp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 det hände samma sak för mig...och jag har det till ps2, så jag bytte memory card och började om utan att fuska , då gick det.i min första fil så hade jag fuskat. men jag tror att jag läste nånstans att man måste klara spelet på sin första fil!man kan alltså inte klara spelet på sin andra eller tredje fil.osv osv!så du får börja om från början utan att fuska på ett nytt memory card,(om du har ps2, om då har det till pc så vet jag inte ) men om du har pc så fuska inte, det är mitt tips!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 30 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 (redigerad) jag har det PC men jag fuskar inte. och jag började köra om förra veckan typ... @ Arvid: okey, tack för tipset! @ Xemtoth: nej jag var noga med att göra ALLA kenjis uppdrag innan jag dödade honom... och jag vet inte exakt hur många % jag har bara sa nått @ minigun: nej det är sorgligt :'( EDIT: ska pröva installera om skiten... om inte det funkar ska jag ta Savegamet till morsans dator och köra uppdragen på den OM inte det har nått med SaveGamet att göra @ Patch grejen kom på att den inte funkade för mig en till grej... kan nån som har GTAIII adda mig på msn? sM_Wrath@hotmail.com Redigerad 30 juni, 2004 av Wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Osis... Men efter man har klarat storyn, då försvinner alla "Nines". Man måste helt enkelt klara deras telefonuppdrag innan man klarar sista storyuppdraget. Och jag tror det är så på alla versioner. Men det kanske går att fixa om du byter modeller och så.. eller vad vet jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Osis... Men efter man har klarat storyn, då försvinner alla "Nines". Man måste helt enkelt klara deras telefonuppdrag innan man klarar sista storyuppdraget. Och jag tror det är så på alla versioner. Men det kanske går att fixa om du byter modeller och så.. eller vad vet jag? Jag hade gjort sista uppdraget vid dammen och dödat bruden i helikoptern. Sen gjorde jag telefonuppdragen på sista ön, nära tillhållet. Vet inte om ni snackade om dom, kommer knappt ihåg vem som är vad på gta3, kanske ska sätta sig ner och försöka varva om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 30 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Osis... Men efter man har klarat storyn, då försvinner alla "Nines". Man måste helt enkelt klara deras telefonuppdrag innan man klarar sista storyuppdraget. Och jag tror det är så på alla versioner. Men det kanske går att fixa om du byter modeller och så.. eller vad vet jag? då får jag väll starta om då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 jag har det PC men jag fuskar inte. och jag började köra om förra veckan typ... @ Arvid: okey, tack för tipset! @ Xemtoth: nej jag var noga med att göra ALLA kenjis uppdrag innan jag dödade honom... och jag vet inte exakt hur många % jag har bara sa nått @ minigun: nej det är sorgligt :'( EDIT: ska pröva installera om skiten... om inte det funkar ska jag ta Savegamet till morsans dator och köra uppdragen på den OM inte det har nått med SaveGamet att göra @ Patch grejen kom på att den inte funkade för mig en till grej... kan nån som har GTAIII adda mig på msn? sM_Wrath@hotmail.com det funka för mig , men lycka till att få tillbaka nines Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 1 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 (redigerad) det funka för mig , men lycka till att få tillbaka nines det står att det är en *host* invalid *host* gta3.exe EDIT: @ Gtamama har du msn? Redigerad 1 juli, 2004 av Wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 (redigerad) det står att det är en *host* invalid *host* gta3.exe EDIT: @ Gtamama har du msn? jag fattar inte det där med *host invalid *host gta3.exe aa, det har jag vill du adda mig eller min är hamsterspringaren@hotmail.com (coolt msn namn , jag vet ) ska jag adda dig? Redigerad 2 juli, 2004 av Gtamama Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts