Kalan Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Jag läste detta: During Freeride, bring up the map. Yellow Pete's Gun Shop is located at the ''H'' in ''Hoboken''. Walk around the side of the building until you see an open door. Enter, and walk down the steps into a cellar with every gun in the game. vert finns den källaren? jag kan inte hitta den!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Den här byggnaden är det. Om du tittar genom vindrutan på bilen ser du en liten grön dörr, det är där du ska gå in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Den här byggnaden är det. Om du tittar genom vindrutan på bilen ser du en liten grön dörr, det är där du ska gå in. jaa, det är ju där Yellow Pete's Gunhop ligger, men vart ligger dörren? fattar noll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Jag tror du har missförstått det hela, när dom skriver "cellar with every gun in the game" menar dom Yellow Pete's Gunshop. Det finns ingen annan källare där du kan få alla vapnen gratis om du trodde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Jag tror du har missförstått det hela, när dom skriver "cellar with every gun in the game" menar dom Yellow Pete's Gunshop. Det finns ingen annan källare där du kan få alla vapnen gratis om du trodde det. jaha :"> det är ju definitift inte alla vapen i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 jaha :"> det är ju definitift inte alla vapen i spelet men det står "every gun in the game" så han som skrev tipset menar nog alla skjutvapen i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 men det står "every gun in the game" så han som skrev tipset menar nog alla skjutvapen i spelet. jo, ijuförsig... konstigt nog stod tipset under "secrets" på Gamefaqs (eller nått sånt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts