oldsmobile Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 lightläsk är skadligt för tänderna skriver aftonbladet. min åsigt:jag har aldrigt tyckt om lightläask men jag viste int att det var farligt för tenderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 29 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 längk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 light äe farligt för hjärnan också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Ger väl också cancer? jag drack alltid Cola Light när jag var 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 29 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 alltid fot ont i magen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Har alltid och håller mig redan vid de vanliga sorterna som Coca-Cola, Pepsi och inte Coca-Cola Light och Pepsi MAX...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 29 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 fik laghtläsk hos en kompis..........blääää Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 (redigerad) Fan Ica som ligger i närheten säljer bara Pepsi Max och Cola Light!! måste dra dit och klaga.. Redigerad 29 juni, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Öhhh old news eller vad? Har man ju vetat skitlänge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Aspartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 29 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 det kom ju ida. eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Du vet att Gta3Freak vet allt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 det kom ju ida. eller? Har vart känt länge. Ämnet är aspartan precis som epix sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 jag har typ aldrig drukit lightläsk bara smakat på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 light coca cola är ju lätt den godaste, vist coca cola är gott men light versionen tar bort den där äkliga söta smaken på colan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 30 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 det är väll sötnings medlet som gör det där med tänderna eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 (redigerad) sitter just nu och dricker en lightcola, its gooooooooooooooooood. Redigerad 30 juni, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 30 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 jag sejer bara lol lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Vad bra, då vet jag, jag som är diabetiker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 lol, sjukt att nästan ingen har druckit light läsk det finns ju överallt Dricker det själv varje dag. Cola light äger vanliga cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts