Rohzcak Skrivet 10 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2002 Någon som lyckats komma upp i "wanted-level" 6, d v s sex stjärnor uppe i höger hörn? Jag massakrerar poliser och skjuter ner helikoptrar så att det står härliga till, men jag kommer bara upp i fem stjärnor vad jag än gör. Vad krävs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rohzcak Skrivet 10 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2002 Hoppsan, fel forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2002 vilken bana är du på??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rohzcak Skrivet 10 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2002 Läste precis att man bara kan komma upp i level 6 i sista stadsdelen... Har inte kommit så långt ännu, vill suga länge på den här karamellen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 14 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2002 Blir ändå rätt svårt, jag menar det är inte specielt lätt att spöa upp FBI. Men, men, har man bara en M16, eller AK47, eller ännu bättre, en Rhino(Tank), så klarar man väl att få det. (Jag har inte sagt att man överlever, hehe). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
c0licab Skrivet 15 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 hehe, det är bara stå på ett tak langa granater... bit av kaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jajajaa.... Skrivet 15 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 eller skriva gunsgunsguns flera jävla många gånger! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2002 hehe, det är bara stå på ett tak langa granater... bit av kaka! Det tror jag inte herr Heli skulle gilla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts