olle Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 kan man få fram en hastighets-mätare på vice city? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 (redigerad) man kan säkert moda in det men man kan inte bar än dra på instelningarn så har man en Redigerad 29 juni, 2004 av oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
olle Skrivet 29 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 men jag har sett massa bilder där fol har en hastighets-mätare i det venstra hörnet men jag vet inte hur man får dit den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 (redigerad) om man har vc på datorn tror jag det finns en hastig hets mät på gtamods jag vet int heller hur man for dit den jag har ps2 Redigerad 29 juni, 2004 av oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Man kan bara få hastighetsmätare om man moddar dit en. Alltså går det bara på PC-CD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
olle Skrivet 29 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 hur modar jag in det då jag har vc på datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 hur modar jag in det då jag har vc på datorn ladda ner the new vice city 2004 så får du så att du kan tanka bilen, hastighetsmätare m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
olle Skrivet 29 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 vart kan man ladda hem det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 (redigerad) vart kan man ladda hem det Vill inte vara elak, men man kan faktiskt leta lite själv innan man skriver, olle. Det finns Här och Här *EDIT* Och även Här Redigerad 30 juni, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
olle Skrivet 30 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 jag har fixat det nu men det var den klumpigaste hastigets-mätaren jag sett den täcker ju en tredjedel av bilden finns det ingen annan? ps jag suger på att hitta saker på internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts