R2D2 Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Nån som vet vilken låt det är? Den aeger ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Lol..ganska dålig..men ändå bra... Man såg ju flygplatsbyggnaden från GTA3 i bakgrunden. Ok, får kolla på filmen igen och kolla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Nån som vet vilken låt det är? Den aeger ju Breaking Benjamin - So Cold Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Don salvatore kanske inte kommer tilbaks, för han har nämligen tagit bort de på sin sida: http://www.frankvincent.com/ Men kanske är det så R* inte vill läcka det. Tror dom är ganska klara med inspelningen av rösterna faktiskt... Så mitt tips: Han blev tvingad att ta bort det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Tror dom är ganska klara med inspelningen av rösterna faktiskt... Så mitt tips: Han blev tvingad att ta bort det! Tips? Mer teori. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 lol, tror ingen skulle gå på att det var en äkta "Sa trailer" man såg klart och tydligt att det va GTA 3 och VC Men det var ett bra försök (vilka som nu gjorde den) Den var underhållande iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 när polisen står o skjuter ser man att de e tommy i snut kläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Tips? Mer teori. ? Mitt tips är ett tips...min teori är ett tips...min teori är en teori...mitt tips är en teori... Hör ingen skillnad... För övrigt har jag satsat en tusing på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 det är ingen yardie på bilden, det är en Hoods medlem HA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 fan vad jag älskade snutbilen där och den där pickupen som han burnar med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Tror dom är ganska klara med inspelningen av rösterna faktiskt... Så mitt tips: Han blev tvingad att ta bort det! Frank har öppnat sin sida igen gå och checka in den, han har gjort lite redesign Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Man såg fett att det var vc och gta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 så bra var inte trailen tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 http://home.malmo2.net/msram12/images/gta_swe.gif hahaha lol, vad är det för nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Lite onödigt att göra en faketrailer, eller? Varför? Jaja, bra gjord... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 http://home.malmo2.net/msram12/images/gta_swe.gif hahaha lol, vad är det för nått? En mod till VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 En mod till VC aa jag såg det igår efter jag hade postat, va inne på moddings och kollade...fast varför heter det inte Grand Theft Auto: Stockholm, för det finns ju bara saker i spelet som dom har visat som finns i sthlm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MATRIX Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 aa jag såg det igår efter jag hade postat, va inne på moddings och kollade...fast varför heter det inte Grand Theft Auto: Stockholm, för det finns ju bara saker i spelet som dom har visat som finns i sthlm! Var laddar man ner moden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 vilket program spelar upp filmen? den funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts