Skapar1 Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 (redigerad) Tjena vilket filmupplägg tror ni att San Andreas kommer att få. Självklart kommer det bli något Hiphop aktigt. Men jag undrar bara vad ni tror Redigerad 24 november, 2005 av Skapar1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Menar du då på trailern? eller? isf tror jag att dom visar lite på första uppdraget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 30 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 (redigerad) Nej jag menar vilken film de kan ha härmat storyn på t ,ex Vice city har ju tatt lite från Scarface Redigerad 18 september, 2005 av Skapar1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lerkot Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Lär väl bli både lite maffiastuk och liknande över det hela. Annars är det ju inte GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Nej jag menar vilken film de kan ha härmat storyn på t ,ex Vice city har ju tatt lite från Scarface Jaså så menar du.... kanske nån Hip Hop film eller nått....vi får helt vänta och vad dom skriver senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Menace II Society.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Menace II Society, Colors, Boyz N The Hood, Blood in Blood out.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Menace II Society, Colors, Boyz N The Hood, Blood in Blood out.. mm, det stod väl på nån sida att det var från dom filmerna spelet skulle "härma" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Lär väl bli både lite maffiastuk och liknande över det hela. Annars är det ju inte GTA Nej det var det i Vice City! I Sa kommer det nog att vara Ganster Gäng som och ledare till gängen du får uppdrag av.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 hoppas hoppas som fan att det kommer vara tagit mycket från Blood in blood out. 1. För den filmen är bra och speglar L.A gäng bra 2. För jag sett filmen minst 20 gånger. Menace II Sociaty hoppas jag också, även om jag inte sett den ännu tänker jag se den snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts