jontemad Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Denna topic är främst avsedd för de av oss som går/ska börja gymnasiet nu till hösten. Så jag undrar: vilken linje, inriktning och gymnasie tänker ni gå? Själv tänker jag gå TE (Teknik) med inrikting på konstruktion på kullagymnasiet i min hemstad Höganäs.om jag inte kommer in på det så blir det antingen HR eller FP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Naturvetenskap på Frölunda Gymnasiet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 EC El programet / EL Dator Teknik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Går IT på Johnbauer Gymnasiet.. När jag börjar tvåan så har jag valt inritningen Programmering(Fanns Programmering/Nätverksteknik att välja på) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 NVNV, Jenny Nyströmsskolan, Kalmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Media på EU/IT. Bah jag kommer aldrig få nåt jobb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Det här hade funkat bäst som en omröstnaing! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 finns ju hur många linjer som hällst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Går IT på Johnbauer Gymnasiet.. När jag börjar tvåan så har jag valt inritningen Programmering(Fanns Programmering/Nätverksteknik att välja på) Kommer du kunna koda main.scm efter det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Kommer du kunna koda main.scm efter det? main.scm ska vara som C++ seashark.. och det är det jag ska läsa så på den frågan får jag svara ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 (redigerad) NV på Vasa skolan i Gävle Redigerad 2 juli, 2004 av J-coop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nobody Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Tumba Gymnasium, går Fordon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 NV på Vasa skolan i Gävle antingen nåt programm i Borgis (Gävle) eller så Göranssonska i Sandviken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 NV/Räddningstjänst Tullinge Gymnasium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Jag går NV i Trollhättan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Naturvetenskap, börjar tvåan till hösten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 ska börja EC, Elprogrammet / EL Datorteknik där det även finns möjlighet att ta certifikat i ett flertal språk och program! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 ska börja EC, Elprogrammet / EL Datorteknik där det även finns möjlighet att ta certifikat i ett flertal språk och program! Wört! Ska osså gå den linjen Rönneskolan ängelholm (inte en käft hört talas om gissar ja på?) Ska bli gott Bägge mina bröder har gått hos samma lärare o samma inriktning när dom gick i gymnasiet så ja kommer väl inte vara helt okänd där hehe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Jag ska gå Serietecknarskolan i Hofors. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 El inriktning datorteknik på NTI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts