Jump to content

Vilken kändis är du mest lik?

Cortez
 Share

Recommended Posts

http://gabitus.com/eng/analogia/2.html

Du förstår inte?

Om du har en scanner inkopplad till datorn, se punkt 1. Om inte, punkt 3.

1. Starta det medföljande programmet till scannern, skanna in bilden, spara den där hittar den lätt, tex skrivbordet.

2. Öppna sidan, tryck på "bläddra", leta upp bilden och välj den. Fyll i om du är tjej(female) eller kille(male), och tryck på "submit."

3. Gå till nån som har det som behövs på punkt 1.

Cortez är mest lik tupac !!!! HAHAHAHAHAHHAHA ^_^:P:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 59
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Cortez är mest lik tupac !!!! HAHAHAHAHAHHAHA ^_^:P:lol:

Nu har jag sett över tio posts som du har gjort som enbart handlar om hur du hånar Cortez musiksmak. Det är inte utan att man undrar vad som är fel på dig, faktiskt. Får du inte nog med uppmärksamhet hemma? Har du inga vänner? Måste du hävda dig på en Internet-sida? Vill du ha uppmärksamhet kan du väl råna en bank eller något, det skulle vi alla på denna sida vinna på, eftersom om du;

A, lyckas, så får du den uppmärksamhet du vill ha och slutar tjafsa.

Om du däremot,

B, åker dit, skulle vi alla slippa ditt jävla skitsnack och så kunde vi ha ett någorlunda sansat forum.

Min poäng: Håll käften, snorunge, du kan inte ens stava "respekt", så kom för fan inte och klanka ner på andra. Hävda dig får du fan göra IRL. Patetiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sidan funkar ej... men 3 stycken har sagt att jag är lik Leonardo DiCaprio (en thailändare, från ön brevid ön där The Beach spleades in med just Leonardo. En marockan i cassablanca, och en tjej här)...

Kanske för tråden skrevs den 29:e Juli 2004. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sidan funkar ej... men 3 stycken har sagt att jag är lik Leonardo DiCaprio (en thailändare, från ön brevid ön där The Beach spleades in med just Leonardo. En marockan i cassablanca, och en tjej här)...

Nej nej nej, du är ju lik Martin, han som sjunger "Yeah Yeah".

Aslikt verkligen. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag sett över tio posts som du har gjort som enbart handlar om hur du hånar Cortez musiksmak. Det är inte utan att man undrar vad som är fel på dig, faktiskt. Får du inte nog med uppmärksamhet hemma? Har du inga vänner? Måste du hävda dig på en Internet-sida? Vill du ha uppmärksamhet kan du väl råna en bank eller något, det skulle vi alla på denna sida vinna på, eftersom om du;

A, lyckas, så får du den uppmärksamhet du vill ha och slutar tjafsa.

Om du däremot,

B, åker dit, skulle vi alla slippa ditt jävla skitsnack och så kunde vi ha ett någorlunda sansat forum.

Min poäng: Håll käften, snorunge, du kan inte ens stava "respekt", så kom för fan inte och klanka ner på andra. Hävda dig får du fan göra IRL. Patetiskt.

"respekt" Omg jag kunde stava till det. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor