GTA_Erik Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Hmmm..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Hmmm..... fy fan va fult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Hmmm..... HAHAHAHAHA!!! GAHAHAHA!! ROFL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 ROFL!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Min kompis moppe är lik den här mannen : http://gabitus.com/img/star/169.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 (redigerad) hade tyvärr ingen bild på mig... Haha kolla denna: http://gabitus.com/cgi-bin/a_cgi/view-1088550376111 hittade gubben när jag sökte på korv på Google.com Edit: Sorry för dubbelpost! :"> Redigerad 30 juni, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Min kompis moppe är lik den här mannen : http://gabitus.com/img/star/169.jpg Min Golf GTI var också lik den där typen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 ehm...jasså de e dom ja liknar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Min Golf GTI var också lik den där typen. Heheh ja han ser ut lite som ett fordon!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Jag tror nog att den är slump-generator som bestämmer det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Jag tror nog att den är slump-generator som bestämmer det. Ja och sen tar dom korten och använder på internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Man ska ju sätta ut vad ögonen är på sin bild, så den tar nog dom tre kändisbilderna som har ögonen på samma ställe på bilden, eller närmast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Ja och sen tar dom korten och använder på internet. hur menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 ehm...jasså de e dom ja liknar han Jackie Chan går väll i taekwondo så det finns väll en likhet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 (redigerad) hur menar du? Typ använder dem att registrera saker och så. Förresten beror det helt på hur man sätter ögonen. Jag laddade upp al pacinos bild som var med på sidan och satte ögonen helt muppat och han var inte lik sig själv. Redigerad 1 juli, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Hehe.. detta var himla kul ju =P Så smickrad man blir =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 @ Rebecca Gayheart. Slående likt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 (redigerad) Bild 1: (Helt olik de andra två bilderna) Scott Baio Jackie Chan Leonardo Di Caprio Bild 2: (Ganska lik bild 3) Scott Baio Mark Wahlberg Leonardo Di Caprio Bild 3: (Ganska lik bild 2) Scott Baio Jackie Chan Leonardo Di Caprio Scott Baio och Leonardo Di Caprio på alla tre bilderna, jeesh EDIT: Min farsa är förövrigt lik Clintan, Ricky Martin och Enrique Egelsias Redigerad 9 juli, 2004 av Upson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Hehe, jag liknade Hugh Grant, Matt LeBlanc och mannen som spelar rösten till Donald Love, Kyle MacLachlan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Voorhees skaffat ny identitet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts