Cortez Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 (redigerad) http://gabitus.com/eng/analogia/2.html Du förstår inte? Om du har en scanner inkopplad till datorn, se punkt 1. Om inte, punkt 3. 1. Starta det medföljande programmet till scannern, skanna in bilden, spara den där hittar den lätt, tex skrivbordet. 2. Öppna sidan, tryck på "bläddra", leta upp bilden och välj den. Fyll i om du är tjej(female) eller kille(male), och tryck på "submit." 3. Gå till nån som har det som behövs på punkt 1. Redigerad 29 juni, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 (redigerad) ska man skanna in en bild på sig själv eller? Edit: lal jag laddade upp en bild på bill gates och jag fick: Shahrukh Khan Takeshi Kaneshiro Jackie Chan fast det kanske bara är kändisar inom ett område..? ska testa ladda upp Jackie Chan Edit 2: ännu mera lol jag scannade in samma bild på bill gates.. nu kom 3 andra gubbar.. stämmer dendär verkligen? Redigerad 29 juni, 2004 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Quentin Tarantino Ralph Fiennes Matt Le Blanc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 (redigerad) Tog min mest smickrande bild (attatjmänt), och fick Jackie Chan, Dennis Bergkamp och Rutger Hauer. Förolämpning mot dem nästan. EDIT: Ooh, med en mer liknande bild (mig alltså) så sa den att jag var lik David Beckham! Stolt ju... Redigerad 29 juni, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Al Pacino, Ralph Fiennes, Enrique Iglessias. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Min granne sa i går att jag var lite lika Micheal Owen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Folk säger att jag liknar Johnny Depp och Gennaro Gattuso (fotbollspelare i Italien)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 (redigerad) Foto1 Scott Baio Brian Austingreen Marlon Brando Foto2 Jackie Chan Al Pacino Scott Baio Redigerad 29 juni, 2004 av bobb0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 (redigerad) Det verkar inte riktigt stämma http://www23.brinkster.com/pinner/lol.gif Redigerad 29 juni, 2004 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 LOL!! alla verkar ju vara lika Jackie chan! jag är mest lik Tiger Woods i sättet att spela golf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 jag liknar Markoolio tror iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 lol pinner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Foto 1 Adam Sandler Orlando Bloom Tim Robbins Foto 2 Pavel Bure Liam Neeson Quentin Tarantino Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 kolla här då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Kolla denna då http://gabitus.com/cgi-bin/a_cgi/view-1088539093414 :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 det måste nog bero på hur man sätter ögonavståndet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Foto 1 Tim Robbins Foto 2 Pavel Bure hmm, jag la upp en bild på Freddy Krueger, och han var lik Tim Robbins & Pavel Bure, precis som du du är säker på att du inte heter Stellan Krueger va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 hmm, jag la upp en bild på Freddy Krueger, och han var lik Tim Robbins & Pavel Bure, precis som du du är säker på att du inte heter Stellan Krueger va? Jo jag är nog lite lik Krueger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Bill Gates. Nicolas Cage! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Jag tycker att jag liknar Tommy Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts