olle Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 när jag sätter neon på en bil så blir det på alla bilar kan man inte göra bara på en bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Då får du lära dig att koda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Då får du lära dig att koda... eller jag vet inte riktigt om de ligger i main.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 när jag sätter neon på en bil så blir det på alla bilar kan man inte göra bara på en bil? Alla bilar har samma textur för skugga. Så det går bara att göra neon på alla bilar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Jag tror att man kan ändra bestämmningen av skuggan i main, men jag är inte säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 ja fixade det lätt (fast har glömt hur man gjorde ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts