Green_Goblin Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Ja, man kan oftast förstå vad man menar. Men varför stava fel mär man kan stava rätt? Där stavade du fel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Där stavade du fel. HAHA aegd!!!!! nu ska du inte säga nått !!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Där stavade du fel. Vad är fel? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 (redigerad) Ja, man kan oftast förstå vad man menar. Men varför stava fel mär man kan stava rätt? hmm? Redigerad 1 juli, 2004 av KebabRulle Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Ja, man kan oftast förstå vad man menar. Men varför stava fel mär man kan stava rätt? hmm? Här är jag tvungen att sätta dit ett litet LOL! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 En bokstav. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 HAHA aegd!!!!! nu ska du inte säga nått !!!! man kan faktiskt använda Ä i detta landet....och så detta forum. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 man kan faktiskt använda Ä i detta landet....och så detta forum. säg det till Stellhell då? nää det går minsan bra att smöra inför en mod.. förresten stavar jag hur jag vill ni förstår gott o väl vad jag menar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Handlar den här tråden om stavning eller gissla? håll er till topicen innan tråden blir låst! Som sagt detta är ingen svenska lektion! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Handlar den här tråden om stavning eller gissla? håll er till topicen innan tråden blir låst! Som sagt detta är ingen svenska lektion! rätt sagt om man tar en gissla bord edet komma upp ca 3 alternativ vad man kan göra! 1. "shot the muthafucker!" 2. "talk with the police" 3. "let him/her go" alternativ 3 ska såklart inte användas Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 KebabRulle w0rd, det skulle inte sitta fel, men släppa dom ska man ju inte göra, hon/han kan ju tjalla till polisen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 KebabRulle w0rd, det skulle inte sitta fel, men släppa dom ska man ju inte göra, hon/han kan ju tjalla till polisen då ja ta kniven o komma hälsa på ( ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 hahaha leifi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 säg det till Stellhell då? nää det går minsan bra att smöra inför en mod.. förresten stavar jag hur jag vill ni förstår gott o väl vad jag menar Aegd? Var? huh? käbäb mäd bräd är jättä gätt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Hell, du borde kunna stava... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
balun Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 nörd sitter du och pluggar svenska hemma eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 nörd sitter du och pluggar svenska hemma eller? Jag skojar fattar du väl Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Personligen tycker jag det är lika jobbigt med felstavningar som orange text... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Personligen tycker jag det är lika jobbigt med felstavningar som orange text... upson.. du e tamefan så skön Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Tycker vi låser den här OT topicen nu! *Låst* Sparkad! // Hultan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts