Elander Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Tror ni att om man ska ta sig in i någons hus för att sno,tror ni att man kan typ ta gissla då? och kräva pengar för att person ska få överleva ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 (redigerad) Det hoppas jag verkligen! Sen i sista stund dödar man gisslan ändå.. Redigerad 29 juni, 2004 av minigun Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Vill helst inte spekulera mer, men man kan ju alltid hoppas.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 vore grymt! Ta 10pers som gissla och säga ge mig 10limusiner och 1.000.000kr annars dödar jag dom!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Man kan nog ta gissklan hoppas jag Det vore grymt Fighter Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 va fan ska han ha 10 limos till?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 va fan ska han ha 10 limos till?? håller med... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Vore häftigt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 håller med... öhh åka i kanske? och ha 9 till reserver? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 öhh åka i kanske? och ha 9 till reserver? vad smart Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 (redigerad) vad smart öhh har du svårt för att axeptera det eller? Redigerad 30 juni, 2004 av KebabRulle Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 öhh har du svårt för att axeptera det eller? Nej, det har han inte. Men du har svårt för att stava. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Nej, det har han inte. Men du har svårt för att stava. och hur fan vet du det? frågade jag dig eller? nej så lägg dig inte i ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Nej, det har han inte. Men du har svårt för att stava. jag håller med (igen) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 (redigerad) och hur fan vet du det? frågade jag dig eller? nej så lägg dig inte i ! Håller med, vem ids stava rätt på internet? Tror ni att om man ska ta sig in i någons hus för att sno,tror ni att man kan typ ta gissla då? och kräva pengar för att person ska få överleva ? Jo, det hoppas jag! Hade varit jävligt skojj faktiskt. Fatta frihet man får i spelet med alla dessa möjligheter! Redigerad 1 juli, 2004 av Patrik Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 (redigerad) skiter i er nu gtamama och r2d2 ni får tycka vad ni vill. Patrik: att stava rätt på internet e som att hälla upp en burk cola i ett glas helt onödigt! Redigerad 1 juli, 2004 av KebabRulle Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 (redigerad) Patrik: att stava rätt på internet e som att hälla upp en burk cola i ett glas helt onödigt! Jo, håller med Man blir så van tillslut EDIT: *som att hälla upp en burk cola i ett glas* fan vilket bra exempel Redigerad 1 juli, 2004 av Patrik Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 och hur fan vet du det? frågade jag dig eller? nej så lägg dig inte i ! Jag lägger mig i bäst jag vill...... Och förresten, varför stava fel? Är det jobbigare att stava rätt eller? Fattar inte varför man ska stava fel, det är inte direkt coolt, det är bara jobbigare för oss som läser, och varför inte stava rätt? Jag fattar inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 (redigerad) Jag lägger mig i bäst jag vill...... Och förresten, varför stava fel? Är det jobbigare att stava rätt eller? Fattar inte varför man ska stava fel, det är inte direkt coolt, det är bara jobbigare för oss som läser, och varför inte stava rätt? Jag fattar inte onödigt att stava rätt man fattar ju iaf och jag skiter i om du har det svårt att läsa Redigerad 1 juli, 2004 av KebabRulle Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 onödigt att stava rätt man fattar ju iaf och jag skiter i om du har det svårt att läsa Ja, man kan oftast förstå vad man menar. Men varför stava fel mär man kan stava rätt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts