Memphis Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Klantade mig lite när jag installerade några bilar, installerade många utan att testa så nu när vc krachar vet jag inte vilken modell det beror på, Så ist för att installera om allt går det på något sätt söka efter vad det är som gör att vc krachar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Får du nått felmedelande? Har du backup på alla bilar? Isf kan du testa att ta tillbaka en orginalbil i taget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 29 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Det låser sig när man laddar själva 'banan' när det är en 1cm kvar så låser det sig bara inget felmeddelande eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Hmm...Om du har installerat en Porsche 928 så ta bort den. Det är en bil som jag retat upp mje på för att den inte fungerar.. Annars är det bara att avinstallera alla bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 är det inte i main.nåt som brukar låsa sej då dt är 1 cm kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 mapmods brukar göra så att spelet hänger sig på det stället... för övrigt så funkar porschar nästan aldrig.. inkompetenta människor som gillar porsche tydligen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Hmm...när jag har installerat en bil som inte fungerar brukar det faktiskt hänga sej när det är ca 2 - 2,5 cm kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 haru ändrat nåt i defult.ide ? det var så för mig, då crashade det, om man har skrivit nån siffra fel eller nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 30 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Jag ändrade i defult, men det funkade felfritt efter det. Sen installerade jag lite bilar och båtar och efter det sa det stopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bamma102 Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 starta spelet pa new game och da fungerar alting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 1 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Det fixade sig till slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 1 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Tur att man slapp installera om allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts