Hultenius Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Nu har jag redan klarat spelet, jag trodde dock att det skulle vara längre Men spelet är egentligen inte slut ändå, jag har inte äns varit i kontakt (vad jag vet) med Cam Jones, Phil Cassidy Eugene mm... Jag har dessutom bara haft tag i hälften av alla vapnen och bara flugit två olika sorters helikoptrar och ett flygplan. Slutsats: Även om man har klarat spelet så har man fortfarande hälften kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 tack så mkt....nu blev jag besviken....trodde oxå att det skulle vara mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 tack så mkt....nu blev jag besviken....trodde oxå att det skulle vara mer... men det är ju hälften kvar?...inte i uppdragen kanske men han hade ju inte ens sett alla vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 men det är ju uppdragen som är roliga.. att bara glida omkring på stan och sånt är ju skittråkigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Baur Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 nehe! man kan sitta i flera timmar och snipra folk, eller äga med Sanchez på beachen.. eller hitta coola banor som finns massor av i alla backalleys! sen har du ju kvar att göra en massa uppdrag som tävla med bilar, köra nån baba genom checkpoints, ambulans, polis o allt d där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bob the dog Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 hur fan "Äger man beachen med Sanchez"?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Angle Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Var det lika svårt som att klara GTA 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 men hur kul är det att bara gå runt och snipra?och att köra polis- och liknande uppdrag är ju inte heller sådär jättekul.. det är ju dom olika uppdragen som är roliga, för det är ju alltid nåt nytt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 men hur kul är det att bara gå runt och snipra?och att köra polis- och liknande uppdrag är ju inte heller sådär jättekul.. det är ju dom olika uppdragen som är roliga, för det är ju alltid nåt nytt... näää snipa är ju asgrymt juh skapa kaos och leka med motrcyklar och hoppa med bilar, DET är fett ,) hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Nu har jag redan klarat spelet, jag trodde dock att det skulle vara längre Men spelet är egentligen inte slut ändå, jag har inte äns varit i kontakt (vad jag vet) med Cam Jones, Phil Cassidy Eugene mm... Jag har dessutom bara haft tag i hälften av alla vapnen och bara flugit två olika sorters helikoptrar och ett flygplan. Slutsats: Även om man har klarat spelet så har man fortfarande hälften kvar två sorters helikopter? mm du menar vanlig och den grymme (CENSUR) helikoptern? hehe eller? nåväl, hur lång tid tog det för dig att fixa spelet då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Baur Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 hur fan "Äger man beachen med Sanchez"?? man hoppar och sånt förstår du :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deadnight Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 mavericken och sparrowen är två sen finns censuren den grymme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 mavericken och sparrowen är två sen finns censuren den grymme jasså det finns 2 helikoptrar förutom *censur* ?? heyheh coolt som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 hultan, hur många "glassar" måste man sälja hos cherrypoppers? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 hultan, hur många "glassar" måste man sälja hos cherrypoppers? mellan 49 och 51 för att inte säga exakt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 jävlar va många...ska man bara åka tillbaka dit sen då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 när du sålt så många i rad börjar du att tjäna pengar på fabriken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deadnight Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 finns 3 helikoptrar förutom *censur* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Det finns (vad jag vet) vanlig maverick, police maverick, VCN maverick, sparrow, sparrow med pontoner och den hemliga helikoptern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts