mankan Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Tjena alla, kommer GTA sa på dator ha multhiplayer stöd ? jag menar alltså original och inte nån mod för jag läste nämligen detta på nyheter PS2-versionen av San Andreas kommer att säljas utan multiplayerstöd. "San Andreas will not be online, we would have to sacrifice too much for it." det var playstation2 ja, men hur är det med PC då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Eftersom att det inte ens är bekräftat till PC är det svårt att säga, men visst kommer det komma till PC, men jag är nästan säker att det kommer utan multiplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 vet inte, men de får vi väl hoppas på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 29 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 (redigerad) Eftersom att det inte ens är bekräftat till PC är det svårt att säga, men visst kommer det komma till PC, men jag är nästan säker att det kommer utan multiplayerkonstigt trodde det var självklart Redigerad 29 juni, 2004 av mankan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 ja, men r* har inte bekräftat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Officellt är bara en ps2 version under utveckling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Kan någon uploada en bild på leono , eller vad han heter ...glömt hur han SER ut ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 salvatore i mitten på denna bild han e den tjocka fule snubben längst fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 borde inte bli mp på pc p.g.a då skulle många ladda ner spelet och testa mp-funktionen som dom kanske tycker är dålig så säger dom det till sina polare och så köper ingen spelet fast dom bara provat mp-delen..............(Stavning?)( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Läste igår att det är bekräftat till PC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Läste igår att det är bekräftat till PC... Vart? har kollat runt men inte hittatt ngt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 borde inte bli mp på pc p.g.a då skulle många ladda ner spelet och testa mp-funktionen som dom kanske tycker är dålig så säger dom det till sina polare och så köper ingen spelet fast dom bara provat mp-delen..............(Stavning?)( ) Du har ju redan skrivit de där i en annan tråd som är två år gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Tjena alla, kommer GTA sa på dator ha multhiplayer stöd ? jag menar alltså original och inte nån mod för jag läste nämligen detta på nyheter PS2-versionen av San Andreas kommer att säljas utan multiplayerstöd. "San Andreas will not be online, we would have to sacrifice too much for it." det var playstation2 ja, men hur är det med PC då ? Jag tycker du svarar på din egen fråga. Om SA är för mycket för att vara online på PS2, varför skulle det inte vara för mycket på PC? Det handlar ju om innehåll, och inte om något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts