pinner Skrivet 3 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 (redigerad) Nu hade jag inget att göra så jag satte mig ner och arbetade lite till med bilen. Har satt på texturer fram nu. http://www23.brinkster.com/pinner/auditt10.jpg http://www23.brinkster.com/pinner/auditt11.jpg Det där nere blev lite konstigt för jag hade gjort lite fel. Redigerad 3 juli, 2004 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Du kan ju alltid fixa numerplåtarna i bak å fram! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 3 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Jag försökte men dom blev spegelvända av någon anlednig och sen kom jag på hur skulle det se ut om alla körde omkring med samma numerskylt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Försök att göra 3d lampor istället, ser bättre ut. Kan vara lite svårt, men resultatet blir bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 4 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 (redigerad) Tänker inte sätta mig ner och göra 3d lampor nu. Eftersom det är min första bil vill jag lära mig lite först om hur man gör bilen för att använda i gta och sen kan jag börja lära mig hur man gör detaljer på andra bilar. Redigerad 4 juli, 2004 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 5 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Tyvärr blir bilen aldrig klar slängde skiten idag, hadde gjort lite för mycket misstag så det blir lättare att göra något nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Tyvärr blir bilen aldrig klar slängde skiten idag, hadde gjort lite för mycket misstag så det blir lättare att göra något nytt. Är du totalt blåst eller?? Det där var typ den snyggaste bilen jag sett någon göra på det här forumet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 "snyggaste".... hmmm, jag som trodde min var snyggast... *skryt* Det var nog inget att forsätta på pinner, så du gjorde nog rätt. Pröva att börja om på Audi TT´n och lägg ut "punkterna" på ett sådant sätt så att de följer bilens former. Man kan inte lägga ut "punkterna" som man vill annars kan man inte forma bilen så att den blir rund och mjuk...ect, jag gjorde oxå samma sak när jag var nybörjare. Jag visar dig ett exempel om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 5 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Jag ska börja göra en ny bil snart men vet inte vilken jag ska göra kom gärna med lite ideer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Kommer me lite förslag på några modeler som verkar någorlunda lätta NIssan 200sx S14 Lancia nånting =) MclareN F1 LM Austin Mini Vovlo 760 Vet inte så mycke om modelering men ja tror iaf att dessa e relativt enkla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 jävla kass "blueprint" på 760'n... annars hade jag gjort en sån för länge sen.. givetvis i limo-utförande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Hittade en blueprint på en volvo på min data, den har väl legat där ett tag lite stor bild, sorry !...men jag minskade den med 1000pixlar (orginal storlek var 2200pixlar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 jävla kass "blueprint" på 760'n... annars hade jag gjort en sån för länge sen.. givetvis i limo-utförande E denne något bättre? 760.. Kanske går o kompletera dom båda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 5 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 jag vill gärna inte göra en volvo, gillar inte dom bilarna. Försök hitta någon bil som ser snygg ut men är relativt lätt att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 6 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Nu har jag äntligen hittat en bil jag skulle vilja göra men kan någon här på forumet fixa till blueprinten för jag är inget vidare på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 5 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Ursäkta om jag drar up en gammal topic men jag har goda nyheter. Audin är inte lost for ever utan jag lyckades hittan någon gammal kopia av den idag och kan därför göra klart den senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 WEIII!!! doh va bra!!! äntligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 ladda upp en bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts