Add3 Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Jag har köpt en beg skärm vid namn: AOC Spectrum 7 Glr, för nån hundring men skärmen är as suddig.. och jag har testat att bytt från 60Hz till 85Hz. ( liten skillnad blev) Finns det nån inställning man ska ändra skärpan på? Använder Win2000. Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 min skärm e också konstig vänstra delen skakar medan den högra e suddig.. så jag drar databordet fram och smäller sedan in det i väggen så blir allt bra för mig. (100% seriös) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 min skärm e också konstig vänstra delen skakar medan den högra e suddig.. så jag drar databordet fram och smäller sedan in det i väggen så blir allt bra för mig. (100% seriös) Den metoden har jag också provat på men efter ett tag blev det jack och hål i väggen så det är ingen långsiktig lösning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Den metoden har jag också provat på men efter ett tag blev det jack och hål i väggen så det är ingen långsiktig lösning. då ska du se min tappetsera-om-för-2-veckor-sen-och-börja-banka-i-väggfan-med-datan metoden min vägg behöver en extreme makeover Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Knyt näven och slå med full kraft uppifrån.. Funkar på mina skärmar jag har haft.. Fast det är klart.. Dom har ju iof spruckit och så efter nått år eller två.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Mysko. Jag har haft min skärm i typ 5 år och den fungerar fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 (redigerad) Varför slå skärmen mot väggen när man kan slå till den med handen? stells råd var bättre. OBS!: Använd inga tillhyggen t.ex järnrör, basebollträn, motorsågar, AK47:or, etc. Fungerar för bra Redigerad 29 juni, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 mjo jag testade ett gärnrör men då istället för att ha varit suddig blev bilden svart.. () Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 ermm..lägg en stor magnet under =D Skyll dig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 (redigerad) jag vill inte pajja skärmen!! vill hällst laga den, men om den ska vara så här så kan ni komma med fler sånna brutala tips!! Redigerad 29 juni, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Jag hade en ©(P) skärm en gång men jag bara kopplade ur den och ställde den på golvet och sparkade på den. Tillslut lossnade ramen runtom skärmen då funkade den perfekt! ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 min skärm fungerar bra fast grafiken är kass :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Jag hade en ©(P) skärm en gång men jag bara kopplade ur den och ställde den på golvet och sparkade på den. Tillslut lossnade ramen runtom skärmen då funkade den perfekt! ( ) Copyright P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 he Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Testa ändra upplösning eller kör Degauss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Har testat!! Skärmen ska ut!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts