N1klas Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Tja nån som vet hur man fixar om ett hus i VC? typ golf, tapeter, och en ingång? skulle vara snällt om nån kan hjälpa mig :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Gör om texturerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
N1klas Skrivet 28 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Gör om texturerna. hurdå ? jag kan inte sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 hurdå ? jag kan inte sånt med PS, exportera textur .txd:erna och sedan lägg in de nya och imoprtera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
N1klas Skrivet 28 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 med PS, exportera textur .txd:erna och sedan lägg in de nya och imoprtera uhm!!! snacka mera hur fixar jag golvm tapeter i huset o tar bort dörren de e inget i huset bara så man rammlar igenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 (redigerad) uhm!!! snacka mera hur fixar jag golvm tapeter i huset o tar bort dörren de e inget i huset bara så man rammlar igenom gör tapeterna och så i ps, ersätt de i en .txd fil som du lägger in i vc istället för den du vill ersätta och kör vc, voila! Dörren måste du däremot ta bort med t.ex. Moo Mapper, det finns på gtasajten Redigerad 28 juni, 2004 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts