Cortez Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Om GTA:SA släpps till PC i år köper jag väl det.. Hört att true crime ska komma till PC nu också...men det kanske varit ute länge...men de säger det är likt gta.. Sen miami vice spelet ska ju komma också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 NFSU 2 GTA SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 GTA SAN ANDREAS!!!!!!! HALF LIFE 2!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 (redigerad) Sköna MMORPG spel som tex: Everquest 2 Middle Earth Online Enter the matrix World of Warcraft Av de andra spelen så är det nog mest HL2 BC verkar också skittufft....men det släpps ju bara till xbox liksom Fable... Redigerad 30 juni, 2004 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Gta Sa The movies Driver 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Till dator i år blir det väl NHL 2005 och kanske The Movies jag måste kolla in det spelet lite mera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 GTA:SA The Movies Driv3r (många verkar tycka det är bra så d måste man ju köpa) FIFA 2005 Sen är det väl nått mer men d kommer jag inte på just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 GTA - SA Fallout - Brotherhod of Steel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 GTA SA från GTAsajten till Ps2 sen vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 GTA:SA - PS2 Brothers In Arms - PS2 eller Dator Driv3r - PS2 åver änd aut ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Min lista: (alla spel är inte nya) The Stalin Subway Shellshock: 'Nam 67 Stalker: Shadows of Chernobyl Half-Life 2 The Sims 2 Splinter Cell: Pandora Tomorrow Splinter Cell 3 Splinter Cell Trinity: Shatter Effect Hitman: Contracts Thief 3 CSI: Miami The Movies Brother in Arms Duke Nukem Forever MOH: Pacific Assault Men of Valor: Vietnam Matrix Online Operation Flashpoint (inkl. Expansions) Operation Flashpoint 2 GTA: San Andreas GTA: Vice City (tappade bort mitt gamla ) GTA 3 (tappade bort mitt gamla ) GTA 4 Sniper Elite Street Legal 2 Deus Ex 2 No one lives Forever No one lives Forever 2 System Shock 2 Starcraft (inkl. Expansion) Morrowind expansions Soldier of Fortune 2 Jagged Alliance 2 (inkl. Expansion) Unreal Sin Quake 3 Quake 2 Command & Conquer Command & Conquer: Tiberian Sun Command & Conquer: Generals (inkl. Expansion) MOH: Allied Assault expansions Unreal Tournament Jag vet att inte alla kommer i år, men orkade inte sortera ut. Iallafall ett så tror jag att jag kommer få runt 20 spel på julafton, och runt 15 spel på födelsedagen, och lite pengar så jag kan köpa några spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 HL2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Rankade: 1: Metal Gear Solid 3: Snake Eater [PS2] (troligen höst/vinter 2004) 2: GTA: San Andreas [PS2] (vinter) 3: Rollercoaster Tycoon 3 [PC] (ingen aning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 (redigerad) gta:san andreas battle for middle-earth metal gear solid:snake eater The sims 2 Redigerad 10 juli, 2004 av blink182 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 metal gear solid:twin snakes du vet att det redan kommit ut väl? eller snackar du om någon PC/PS2-version som aldrig kommer släppas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Häromdagen köpte jag Neverwinter Nights & XIII... bra spel...för bara 229 kr sammanlagt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Uppdaterad lista GTA : San Andreas Half Life 2 The Sims 2 Battlefield 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 du vet att det redan kommit ut väl? eller snackar du om någon PC/PS2-version som aldrig kommer släppas? oj skrev fel. mena snake eater :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts