Arman Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 (redigerad) Hmm.. till er som inte visste så ser ju flygplatsen i Los Angeles (LAX) "exakt" ut som Francis International Airport i GTA 3. Men hur blir det med Los Santos flygplatsen då? Los Santos ska ju föreställa Los Angeles... Ett stort misstag av grabbarna på Rockstar tycker jag... dem kunde väl ha hämtat utseendet från JFK-flygplatsen istället... och den känner man ju igen... Bild av Francis International Airport i GTA 3 Bild av Los Angeles flygplatsen (LAX) Bild av New York flygplatsen (JFK) - Påminner mig om Eskobar International i Vice City... Redigerad 28 juni, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 (redigerad) Det kanske var medvetet gjort så dom slipper göra en ny flygplats. Redigerad 28 juni, 2004 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Det kanske var medvetet gjort så dom slipper göra en ny flygplats. Vadå? Så du menar att dem inte ska göra en ny flygplats och andvända samma design som flygplatsen i Liberty City? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 orka bry sig liksom, blir bra som R* gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Vadå? Så du menar att dem inte ska göra en ny flygplats och andvända samma design som flygplatsen i Liberty City? Dom ändrar kanske lite design på den men det är ju samma grfikmotor till gta 3, vc och sa därför kanske dom använder saker från dom olika spelen till san andreas för det går fortast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 men då tar de säkert flyplatsen från Maimi till Los Santos.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Men föreställde inte GTA3 3 olika städer? Portland - Chicago Staunton Island - New York Shoreside Vale - Los Angeles? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Men föreställde inte GTA3 3 olika städer? Portland - Chicago Staunton Island - New York Shoreside Vale - Los Angeles? Nej... Portland - Brooklyn Staunton Island - Staten Island (inkl. Manhattan) Shoreside - New Jersey, tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Nej... Portland - Brooklyn Staunton Island - Staten Island (inkl. Manhattan) Shoreside - New Jersey, tror jag! Och hur vet du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Flög från LAX när jag skulle hem från USA. Var inte alls likt Francis Intl på nära håll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Och hur vet du det? Vadå hur vet du det? Det är väl självklart? http://sg.yimg.com/xp/lplanet/americas/usa/new_york_city/map1.gif Central Park ska föreställa den stora parken vid centrala Staunton, Callahan Bridge ska föreställa Brooklyn Bridge och Bush Stadium ska antagligen föreställa Yankee Stadium... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 @minigun: Kan man lite NY-geografi så är det bara att lägga ihop 2 och 2 @Jacker: jag flög också hem därifrån 2001 och jag kommer mycket väl ihåg den tältliknande byggnaden. Den kanske inte syns överallt, det är ju en rätt stor flygplats... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Jaja, jag ger mig väl då, Fakta-Arman.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 (redigerad) Nej... Portland - Brooklyn Staunton Island - Staten Island (inkl. Manhattan) Shoreside - New Jersey, tror jag! Nej... Portland - Brooklyn (inkl. Bronx) Staunton Island - Staten Island (inkl. Manhattan) Shoreside - New Jersey, tror jag! Redigerad 30 juni, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 minigun: Jacker: Precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts