Elander Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 1.Hur många hus,affärer tror ni man kan gå in i. 2.Det ska ju vara 4 eller 6 gånger större än Vice city så man måste ju kunna gå in i väldigt många hus,affärer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Man går säkert in i flera hus där det verkligen finns något att göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 hoppas de gör så man kan gå in i alla husen inte för att jag tror de kommer göra det, men de skulle va fett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Det måste ju finnas väldigt många fler hus att gå in i eftersom man kan göra inbrott i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 hoppas de gör så man kan gå in i alla husen inte för att jag tror de kommer göra det, men de skulle va fett. då skulle spelet bli på alldeles för ånga polygoner och alltför krävande för PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 jag tror att man kommer kunna gå in i många för man ska ju kunna göra inbrott i villor ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 jag tror att man kommer kunna gå in i många för man ska ju kunna göra inbrott i villor ju jag undrar som fan om man verkligen kan gå runt och planera inbrott själv, jag tror att det komemr höra till uppdrag eller sidouppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Hoppas att man kan gå in iallafall mer än vad man kan i VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 29 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Det är jag säker på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 det kommer mer hus att gå in i....jag har för mig att jag har läst det nån stans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Tror det är många hus. Väldigt många. Man kan ju göra inbrott. Så det verkar vara många. Polygons? Nämnde någon. Tror inte det tar så mycket minne. Det är inte så lång draw-distance. Alldeles för kort. Fast det är tur för mig ändå(jag har bara 32mb minne på grafikkortet :'( :'( ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Tror det är många hus. Väldigt många. Man kan ju göra inbrott. Så det verkar vara många. Polygons? Nämnde någon. Tror inte det tar så mycket minne. Det är inte så lång draw-distance. Alldeles för kort. Fast det är tur för mig ändå(jag har bara 32mb minne på grafikkortet :'( :'( ). jag tror inte det kortet pallar Sa! Jag tror att man kan gå in i runt dubbla av i Vc.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Som adde säger, dubbelt som många som VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Som adde säger, dubbelt som många som VC. säger nog mer typ 3 eller 4 gånger så många.. det komemr finnas 3 städer + lantgårdar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts