Funnylin Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Asså jag har suttit här och räknat....det finns typ 3 topicar om Death Row och lika många om fastest boat.....när ni ser att det redan finns en topic om det ni startar en om varför skriver ni inte i den istället?....Eller som nu använd topicen uppdrags hjälpen när ni ska skriva om ett uppdrag.....för guds skull ska det va så svårt(OBS. Detta är en mycket onödig topic....men jag var tvungen att starta den) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Tack för hjälpen Jag råder er till att skriva i min tråd för jag tycker det blir lite tjötigt att läsa samma sak i tio olika trådar... Kan ni försöka att skriva i uppdragshjälpen topicken och finns det redan en fråga på det uppdraget du ska fråga på... FRÅGA INTE... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts