Bonafide Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 (redigerad) Jag laddade hem en riktig skit mod och instalerade fanskapet fel, så hela jävla VC har kolappsat totalt eftersom den jävla kuk modden pajjade allt, så nu försöker jag radera all jävla skit som har spridit sig i mappen, kan nån säga hur man startar om den jävla fitt mappen eller raderar helvetet!? ska förfan bara hålla mig till skins och bilar och inget annat jävla piss! nu får jag väll installera om fanskapet? fyfan vad drygt! sorry språket fast helvetet har brakat loss så allt e knullat i mappfan! tacksam för ett jävla svar ... Redigerad 28 juni, 2004 av Bonafide Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 öhh installera om "fanskapet" då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Jao, ladda hem modden igen och kolla vilka filer som följde med, sen äre väll bara att ta backupsen och sätta in igen. Men jag hoppas att du gjort backups, annars måste du installera om, inte för att det är så jobbigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Förstår att du är arg... men behöver du svära så mycket? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 (redigerad) installera och kastrera sedan axeptera Redigerad 28 juni, 2004 av KebabRulle Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Vad var d för mod? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 GTA: LC gayade mitt VC Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 GTA: LC gayade mitt VC va hände med ditt spel då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 haha det "gayade" sa han juu!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 haha det "gayade" sa han juu!! jo men undrade vad som hände när det "gayade" sig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Varning på Bonafide för det grova språket. *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts