Stuaswift Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 är det färgglatt som VC eller segt som typ mafia och the getaway? inget illa menat dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 är det färgglatt som VC eller segt som typ mafia och the getaway? inget illa menat dock mafia och the getaway var inte segt, det tog bara tid att hitta platsen man skulle till eller på missons. Jag hade tänkt mig att skaffa Driv3r men jag behöver oxå lite info om det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Jag har inte spelet änn ska köpa det imorron kl. 12 lätt för jag har fått den info jag behöver till att tycka det är vär det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 (redigerad) Det är färgglatt som i Vc ja! det är ljust och man är i Miami så det är ganska likt Vc bara att det är snyggare! Spelet är Bra! Bra grafik Snyggt detalierat man kan simma snutarna kan jaga andra som har gjort brott man kan köra båt stor och fri stad och det är dåligt pga: Fartkänslan suuuger... Så jag tycker det är värt det.. Redigerad 28 juni, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 28 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 okej och sista frågan: kan man springa fort sicksack eller kan man bara jogga och behöver springa runt i en cirkel för att vända? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts