Gurgel Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Jag hade åkt allt. Fritt-fall, Jetline , extreme, Men sen när jag skulle "pröva" vilda musen skrek jag sk*t mycket då spydde jag efter jag klev av vagnen :">. P.S Skratta inte nu( ) hahaha ( ) MEn vilda musen har för mkt kö för att vara vilda musen för ja tycker den inte alls e nått bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Jetline är skönast särskillt andra backen då åker man ju för f*n rakt ner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Jetline är skönast särskillt andra backen då åker man ju för f*n rakt ner... Jo, jetline var skön ibörjan men efter 20 gånger var det inte samma känsla i magen. När man åker Balder sitter känslan kvar hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Jo, jetline var skön ibörjan men efter 20 gånger var det inte samma känsla i magen. När man åker Balder sitter känslan kvar hela tiden Jag åkte balder 8 ggr och tyckte inte det var samma känsla i sista åket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Jetline suger det känns inte mer än första gången. Och efter den andra backen är det inte kul längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 parkbänken och duvorna nej men jag är inte så mycket för sånt där men brudarna är väl ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Gröna Lund suger... (har aldrig varit där ) Liseberg ruuuulaar! Det är ju bara för att du råkar bo i göteborg!! personligen så gillar jagMini frittfall och parishjulet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 hahaha ( ) MEn vilda musen har för mkt kö för att vara vilda musen för ja tycker den inte alls e nått bra... mmm ja och en kompis fick stå i en halvtimme Vi hade precis kommit dit med. SÅ när man var klar med den så hade vissa redan åkt berg o dalbanan och flera andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 jag är en feg jävel, vågade åka vilda musen, den var kul Gången jag åkte den vann jag också en skitstor twity med nattmössa och tofflor !!!!111 :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Hang Over låg ju på lisseberg, borttagen nu. Men om man menar totals så säger jag Balder. varför är den borttagen??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 varför är den borttagen??? undrar jag också. Men när man åkte hangover visste man fan inte var man var helt plöstligt var med för en ner försbacke sen var man upp och ner sen skulle man helt plötsligt stiga av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Radiobilarna, skönt det är att cruisa i dom! Glida längst kanten och pimpa, haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Glida längst kanten och pimpa, haha! Hahahaha! Garvade på riktigt åt det där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 ni tycker säkert att jag är sveriges mest sjukaste person nu: jag gillar inte nöjes fält jag har en otrolig berg och dalbane skräck också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts