danil89 Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Jag var på Gröna lund idag och åkte Berg och dalbanan och lite annat. Vilken är er favorit-attraktion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Nja Berg Och Dalbanan är ju alltid skoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 FRITTFALL, KATAPULTEN, EXTREAM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Jetline... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Hang Over är ju alltid trevlig, synd bara att den vart så kort... Uppskjutet är bättre än Fritt Fall, då man i Uppskjutet både flyger upp & ner i hög hastighet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 extreme,fritt fall och bergodal banan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Hang Over är ju alltid trevlig, synd bara att den vart så kort... Uppskjutet är bättre än Fritt Fall, då man i Uppskjutet både flyger upp & ner i hög hastighet Hang Over låg ju på lisseberg, borttagen nu. Men om man menar totals så säger jag Balder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Gröna Lund suger... (har aldrig varit där ) Liseberg ruuuulaar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Jetline tröttnar man aldrig på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Våga åka.. spydde efter Berg å dalbanan... Näpp det får bli lustiga huset och krockbilarna när jag är på Grönan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Våga åka.. spydde efter Berg å dalbanan... Näpp det får bli lustiga huset och krockbilarna när jag är på Grönan.. menar du allvar?? De jobbiga med berg och dal banan e ju slutet när den stannar? Annars e väll berg och dalbanan typ roligast eller vad man ska säga. Men spy av den de fattar jag inte... ja o min kompis åkte den typ 25 gånger irad tror ja. typ inga kö alls vare då så vi bara rusha ut och sen snabbt in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 (redigerad) hamburgeståndet Redigerad 28 juni, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 jag spydde också efter bergodal-banan men den var tråkig jag satt med armarna i kors hela vägen men därför håller jag mig till cykling me drops å hops å fart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 vildamusen ( ) \ krockbilarna och spöktåget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 menar du allvar?? De jobbiga med berg och dal banan e ju slutet när den stannar? Annars e väll berg och dalbanan typ roligast eller vad man ska säga. Men spy av den de fattar jag inte... ja o min kompis åkte den typ 25 gånger irad tror ja. typ inga kö alls vare då så vi bara rusha ut och sen snabbt in JA. Fast det var tilloch´med innan dom byggde om den till den där grejen man ska åka igenom så kommer det ånga.. och då var den mildare har jag hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Hehe, när jag var där så spydde han som satt bakom mig på piratskeppet (namn?) så de som satt mittemot honom fick allt på sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 äh kollerado(eller vafan den heter) på liseberg! för där kan man vänta vid sidan av å hoppa i en "flotte" där det sitter några snygga brudar! annars så är spinrock skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Måste åka till liseberg oxå, har aldrig varit där... Tur att man vågar åka allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Extrem är ganska ball eller vad den heter Har inte åkt tilt men jag ska till Grönan om 2 veckor eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Jag hade åkt allt. Fritt-fall, Jetline , extreme, Men sen när jag skulle "pröva" vilda musen skrek jag sk*t mycket då spydde jag efter jag klev av vagnen :">. P.S Skratta inte nu( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts