Elander Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 1.Jag hoppas att det är minst 5 olika sorters Motorcyklar. 2.Är det jag som har läst fel eller ska det vara 100 fordon till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Jag hade hoppats på 1000 till, jag älsak många olika fordon så man slipper bli trött på dom, inte nödvändigtvs snabba dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 28 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Jag tycker att det är bra med många fordon,för jag stör mig på när man ser typ 2 Precis likadana bilar efter varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 28 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 (redigerad) Redigerad 28 juni, 2004 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Infinite Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Jag hoppas på fler motorcyklar i alla fall, jag kör typ bara MC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Jag hoppas på fler motorcyklar i alla fall, jag kör typ bara MC Ditt namn fast infiniti är ett amerikanskt bilmärke det viste du ej!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Infinite Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Ditt namn fast infiniti är ett amerikanskt bilmärke det viste du ej!!! Jag vet , men Infinite är typ mitt "nick" på massa ställen. Och jag tänkte inte ens på bilmärket när jag valde namnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 (redigerad) jag gissar på att det kommer flera olika Mc och att det kommer så att man "tjäla" bilar och MC och sedan lämna in dom och få nya "speciella" bilar. (som Sunshine Autos i vice city t.ex.) Redigerad 28 juni, 2004 av Skeesy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 (redigerad) jag gissar på att det kommer flera olika Mc och att det kommer så att man "tjäla" bilar och MC och sedan lämna in dom och få nya "speciella" bilar. (som Sunshine Autos i vice city t.ex.) Ganska jobbig att leta efter bilar och mc's efter en lista när det finns ungefär 100 fordon. kommer typ bli omöjligt att hitta just dom som står på listan. inte omöjligt dårå men jobbigt. PS. det stavasStjäla inte tjäla Redigerad 28 juni, 2004 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 (redigerad) Ganska jobbig att leta efter bilar och mc's efter en lista när det finns ungefär 100 fordon. kommer typ bli omöjligt att hitta just dom som står på listan. inte omöjligt dårå men jobbigt. PS. det stavasStjäla inte tjäla Det jag hade tänkt mig var att det finns i en stad + det är inte så jobbigt att leta...det gäller bara att veta ungefär vid vilket klockslag bilarna kommer...det funka på GTA:VC iaf. PS. Man behöver inte vara så petnoga, Detta är endå ett forum inte nått svenska prov. Bara man fattar poängen. Redigerad 28 juni, 2004 av Skeesy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Det är väl mer än hundra fordon till VC vad jag fick det till iaf! Så då bör det vara mera fordon i SA än i VC tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Jo, det tycker jag me! mer änn 100 iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Jag vet , men Infinite är typ mitt "nick" på massa ställen. Och jag tänkte inte ens på bilmärket när jag valde namnet... Vad tänkte du på då FLÄSK eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 det borde va masor med v8 bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Om det finns såna uppdrag när man ska hämta olika bilar blir et lite svårt Hoppas på fler motorcyklar iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Hur många fordon som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Bara det inte blir för många, för grymma bilar. Så töntigt i True Crime när halva staden körde omkring med stylade Toyota Supra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Bara det inte blir för många, för grymma bilar. Så töntigt i True Crime när halva staden körde omkring med stylade Toyota Supra... Supra e fula som fan japanska skit bilar färutom att datsun z240 e ganska snygga fast ja föredrar amerikanska muskelbilar.Föresten viste ni att oldsmobile har lakt ner nu efter 107 år på marknaden det viste ni inte...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Supra e fula som fan japanska skit bilar Eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Eller inte. Eller vad?Vad gillar du då,en Heinkel trojan ,eller kanske en Hillman Minx 1954 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts