Jump to content

Motorcyklarana?

Share

Recommended Posts

• Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

jag gissar på att det kommer flera olika Mc och att det kommer så att man "tjäla" bilar och MC och sedan lämna in dom och få nya "speciella" bilar. (som Sunshine Autos i vice city t.ex.)

Ganska jobbig att leta efter bilar och mc's efter en lista när det finns ungefär 100 fordon. kommer typ bli omöjligt att hitta just dom som står på listan. inte omöjligt dårå men jobbigt.

PS. det stavasStjäla inte tjäla

Redigerad av Bullet
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ganska jobbig att leta efter bilar och mc's efter en lista när det finns ungefär 100 fordon. kommer typ bli omöjligt att hitta just dom som står på listan. inte omöjligt dårå men jobbigt.

PS. det stavasStjäla inte tjäla

Det jag hade tänkt mig var att det finns i en stad + det är inte så jobbigt att leta...det gäller bara att veta ungefär vid vilket klockslag bilarna kommer...det funka på GTA:VC iaf.

PS. Man behöver inte vara så petnoga, Detta är endå ett forum inte nått svenska prov. Bara man fattar poängen. :unsure:

Redigerad av Skeesy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara det inte blir för många, för grymma bilar. Så töntigt i True Crime när halva staden körde omkring med stylade Toyota Supra... ^_^

Supra e fula som fan japanska skit bilar färutom att datsun z240 e ganska snygga fast ja föredrar amerikanska muskelbilar.Föresten viste ni att oldsmobile har lakt ner nu efter 107 år på marknaden det viste ni inte...! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor