MasterJohansson Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Jag har 99% och kan inte hitta det sista.. Jag har kollar här: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=14545 , och enda jag kan se är att "Fastest time on 'Trial By Dirt'" inte står med i mina stats. Jag har klarat det på 2:06. Snubbarna på svarta crossar har kommit, och på gamefaqs står det att det inte behöver vara under 2 minuter. Så måste det de? Om det inte är det felet, vad kan det vara då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Men vafan, no offence men hur ska vi kunna veta det? det enda vi kan göra är att visa dig en checklista på vad du behöver och det kan du lika gärna fixa själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 precis, pricka av på listan vad du har och inte har gjort, sen ifall du undrar om trial by dirt så är det väl den det finns två stycken av, om du gjort dem så är det väl bara att försöka klå två minuter för att få reda på det ordentligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 30 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Ok, nu har jag klarat det UNDER 2 minuter. Jag har gjort allt på listan. Vad kan jag mer göra, några tips? Kanske finns det en bugg som stoppar en från att få 100%... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Har du kommit etta i Hotring? Har du varit i ammunation i Downtown efter att du gjort uppdraget där för Phil och skjutit så du fått Fast Reload? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Har du kommit etta i Hotring? Har du varit i ammunation i Downtown efter att du gjort uppdraget där för Phil och skjutit så du fått Fast Reload? jag tror att man måste få över 70% efter att man har gjort Fast Reload... Prova det, har du köpt alla save ställen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Jag har 99% och kan inte hitta det sista.. Jag har kollar här: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=14545 , och enda jag kan se är att "Fastest time on 'Trial By Dirt'" inte står med i mina stats. Jag har klarat det på 2:06. Snubbarna på svarta crossar har kommit, och på gamefaqs står det att det inte behöver vara under 2 minuter. Så måste det de? Om det inte är det felet, vad kan det vara då? jag ahr läst att om man gjort fusk för att byta skin elller spawna bilar så kan man inte få 100% tänkte bara om du hade fuskat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts